2021-03-27, 17:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hehe, ett av den gode casanovans "blueprints"...och så en liten blänkare på det: "If I wanna fuck, I fuck"

ja man blev inte direkt förvånad över att han ser upp till den karaktären..
2021-03-27, 17:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
När han blir ekonomiskt oberoende blir det att bygga Peddi mansion. Byrålådan räcker liksom inte till.

2021-03-27, 17:53
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Men hon kallade sig själv det också! Har du ens sett programmen???? Hon driver om sig själv men så fort nån annan gör det så ska det vinklas till mobbing? Snedvridet.
S U C K

Men du förstår inte hur jag menar. Adrian fick en auto för att han sa Mongolid, trots att han inte menade något illa. Så egentligen är det fel av Nardos också att uttrycka sig så eftersom det blir samma sak då som Adrian när han råkade säga ett ord som BB direkt nappade på men som han ångrade som fan, för att han insåg efteråt att det kunde ta illa. Det är orden jag menar, inte att hon skulle blivit mobbad.

Då är hon ok med det men det betyder inte att det är ok ändå, för om man inte ska få säga eller ens uttala Samejävel eller Mongolid eller rasistiska anspeglingar så bör det även gälla i vilka situationer som helst där ord kan kränka folk på utsidan som ser detta. Tack för att du uppdaterade mig om att det är självironi då från Nardos men hon borde då också tänka sig för innan hon säger något för det kan låta jävligt skevt för andra
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-27 kl. 17:59.
Medlem
Vilken av Maddes två hårfärger tycker ni hon hade passat bäst att ha hela håret i? Kan inte bestämma mig
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
När han blir ekonomiskt oberoende blir det att bygga Peddi mansion. Byrålådan räcker liksom inte till.

Sen blir det "are you lost baby girl" a la 365 dagar. Tess får akta sig från att bli kidnappad av honom
Medlem
xrlpyts avatar
Alla verkar klä sig i svart, vilken sjuk 30-årsfest..
2021-03-27, 17:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Adrians mansbebis fasoner retar ihjäl mig. Hoppas han får lämna i måndag.
Tycker jag också.
Om åtta veckor
2021-03-27, 17:54
Medlem
Citat:
Vilken av Maddes två hårfärger tycker ni hon hade passat bäst att ha hela håret i? Kan inte bestämma mig
Hahaha tänkte på EXAKT det tidigare idag. Jag tror faktiskt den mörka. Eller den ljusa.

AAAH vet inte.

Mörka gör henne SNYGG, medan ljusa gör henne mer SÖT. Och jag gillar ju SÖT så. Röstar nog på ljus.
2021-03-27, 17:55
Bannlyst
Citat:

Hon var riktigt snygg i Stil i sikte, då var hon blond.

https://m.youtube.com/watch?v=vbcCvqpkx9w
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mycket står på spel i mässen ikväll. En utländsk delegation är på snabbvisit. Alla måste peta naglar i tår och händer. Allt silver putsas och skall skina. MI6 har redan underrättat Officeren tidigare och han utförde uppdraget att lugna ner civila på ett utomordentligt sätt. Det gillades i stugorna i landet. En fullträff helt enkelt. Myteristen är på helspänn och även lite frågande. Låt oss bevittna skådespelet från nära håll.
Talet till nationen av officeren manade alla till ett lugn och han gick igenom rutan Grodan, Delegationen som kommer in i afton lär vara en snabbvisit lär dyka upp och skramla runt och lite oreda i förläggningen så Officeren får strama till det ånyo!

Myteristen kan kanske göra ett anfall mot Officeren som objekt medans Madde ser ut som hon ska attackera delegationen med ljus och värme!
Medlem
Tycker killarna klär upp sig dåligt för att gå på 30 årsfest. Även pen del av tjejerna ( Judith och Tanja)
Medlem
Hatar att produktionen aldrig håller tiderna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in