2021-03-27, 17:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Rodney snärjde ju tjejer med sin enorma kuk, som han ofta och gärna visade för dem. Det blev som en utmaning, för att se om de klarar av en sådan pjäs, det blev deras Mount Everest. Eller, Mount Rodney då...

De fnittrade förtjust när de såg åderpålen och ville ta sig en tur Men jag måste säga att på något sätt så var han extremt charmig också fast han var en douche.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vill se Madde i Gift vid första ögonkastet.
Ja, bestämde vi inte det häromkvällen
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Lennie gick ju långt iallafall i Big Brother vet inte hur han är i verkligheten.
Risken är att AD också går långt, tyvärr.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tror du Dennis har sett liven?

Nej jag läste att han aldrig sett BB ens och att detta var så himla spontant att söka, typ kul att fira sin 30 års dag i BB huset med folk när det är pandemi tider.

Han är även castad av roseanna som höll i castingen i förra årets BB.

Så om jag tror honom? Absolut inte.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De fnittrade förtjust när de såg åderpålen och ville ta sig en tur Men jag måste säga att på något sätt så var han extremt charmig också fast han var en douche.

En dröm för många unga damer, det vill säga...
2021-03-27, 17:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tvärtom blev jag positivt överraskad att Emelie som hon själv sa ”kollade av läget” med Steph efter frågan. Det där är ju något Emelie aldrig hade gjort för tre veckor sen tex.

Ja, det ska hon ha cred för

Pedram ser "hård ut men snäll" enl Judith
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Berättelser från båda sidor av myntet önskas.
Ta gärna in en person med etiopiska rötter. Eritreaner och etiopier är inte bästa vänner. Allt handlar om vilka draman BB vill kunna ställa sig bakom. En mer liberal kanal skulle absolut kunna casta in flera motsättningar i huset: exempelvis en Palestina-ättad och en Israel-ättad person.

I huset nu finns det två som är gay, en afrikanskättad, en persiskättad, en 50/50 karibier/svensk. Sen är resten generationssvennar i långa led.

In med en etiopier och en irakier plus ett par jugoslaviska Arkan-typer. Då jävlar blir det röj!

HAHAHA, ja inte så extremt insatt i olika landsfejder men jag vet att dom är fan värre än oss i sina konflikter mellan landsgränser i vissa delar av världen.
Medlem
Citat:

Ja faktiskt.. inte snygg men charmig på något sätt
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är väl inte Alex som började med det? Jag tror det är Adrian som kom på namnet ''Bad Bitch Nardos''.

Jaha ok, då är det en deal de har om om det är ok för henne så är det väl fine men AD fick ju en varning bara av att säga Mongolid då det kan uppfattas kränkande för många på utsidan. Samma borde väl vara med detta Alex sa. Hur det klingar för andra allmänt.
2021-03-27, 17:47
Medlem
Ridnes avatar
Pedram nyss: "Jag gillar Christian Grey (i 50 shades of grey) we think alike!"
Inte förvånad. Det är väl hans manliga förebild...
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Pedram nyss: "Jag gillar Christian Grey (i 50 shades of grey) we think alike!"
Inte förvånad. Det är väl hans manliga förebild...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hört talas om Bachelor? Samma kanal, mer passande koncept.

Och vad är Big Brother då menar du? Springa runt som en crazy galning skrika rakt ut och häva öl?

Det blir väl vad man gör det till. Finns inga regler vad jag vet och många par har väl blivit till i det programmet genom åren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in