2021-03-27, 17:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej det spelar ingen roll vem det sägs till och hade varit lika illa om det sagts till någon av de övriga. Ingen ska behöva bli kallad `Bad Bitch` inte ens Nardos.

När du lägger upp det på det viset så måste jag sträcka mig efter en servett
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vill se Madde i Gift vid första ögonkastet.

Ja! Ännu bättre!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HUR kan BB tillåta sådant beteende? Det är helt ABSURT att UTNYTTJA en svart kvinna för att FÅ FLÄTOR som man sedan TAR UR efter några timmar???? Hur FAN kan man göra det?!?!?!?!? Har ingen tänkt på att Nardos kommer från ett land där svarta kvinnor SLAVAR och gör FLÄTOR på VITA KVINNOR för INGA PENGAR ALLS. Och så sitter hon öppet i BB och UTNYTTJAR Nardos på det här viset??? Det gör hon BARA för att Nardos är svart.

FYFAN vad vidrig
CANCEL

Haha! Ja, ditt inlägg är inte en omöjlighet nuförtiden. Det är riktigt obehagligt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Just ja.. Rodney var extremt kobent haha.. Han fick brudar ändå Nardos är kvinna så på henne ser det åtminstone inte "fel" ut som det gör när män är det.
Rodney snärjde ju tjejer med sin enorma kuk, som han ofta och gärna visade för dem. Det blev som en utmaning, för att se om de klarar av en sådan pjäs, det blev deras Mount Everest. Eller, Mount Rodney då...
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
2 meter? undra vad snubben väger 95? är nog en riktig jäva biff som kliver in är adrians tid på tronen som vinnare av alla tävlingar slut nu tro
Behöver inte va så, Simon 2011 var väl 2 meter och vägde 110 kg (bara muskler),men var väl ändå inte helt överjävlig i tävlingarna.

Edit. Kom på att han hade haft en hjärnblödning. 😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-27 kl. 17:46.
2021-03-27, 17:43
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Nej det spelar ingen roll vem det sägs till och hade varit lika illa om det sagts till någon av de övriga. Ingen ska behöva bli kallad `Bad Bitch` inte ens Nardos.
Det är väl inte Alex som började med det? Jag tror det är Adrian som kom på namnet ''Bad Bitch Nardos''.
Medlem
SodaFointains avatar
En sak var skumt det var när Luis car kvar han visste då att den sombåkte ut skulle komma tillbaka dagen efter. Hur ku de han veta det. Och hur kan man ha tatuering på ryggen man inte det. Slöseri ned pengar
Medlem
Citat:

Men hon kallade sig själv det också! Har du ens sett programmen???? Hon driver om sig själv men så fort nån annan gör det så ska det vinklas till mobbing? Snedvridet.
S U C K
2021-03-27, 17:44
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Yes, en supergod tårta. Chokladmousse och vitt marsipantäcke.
Googlade på den förut och insåg att jag ätit den många ggr. Supergod som du skriver. Älskar choklad och hallon i kombination.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarligt? Han är precis lika menlös som Lennie var förra säsongen, tyvärr.
Lennie gick ju långt iallafall i Big Brother vet inte hur han är i verkligheten.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
När du lägger upp det på det viset så måste jag sträcka mig efter en servett
Ja du Grodan VAD händer i afton då??
Kommer det bli anfall från någon flank mot Officeren??
Kommer vår kära officer stå rakryggad om ett anfall kommer under kvällen??
Många frågor få svar so far!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Rodney snärjde ju tjejer med sin enorma kuk, som han ofta och gärna visade för dem. Det blev som en utmaning, för att se om de klarar av en sådan pjäs, det blev deras Mount Everest. Eller, Mount Rodney då...

Haha hoppas han har en riktigt stor squash att locka med då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in