2021-03-27, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Såg en kommentar på Instagram att någon tyckte att Nardos förtjänade att bli räddad "efter en vecka med så mycket elakt mot henne".

Jag vet att jag som vit inte har tolkningsföreträde för var poc uppfattar som rasism osv, och jag förstår att det kan kännas olustigt att som icke-vit tittare se på liknande situationer, men ta det för det då och lämna Nardos ”utsatthet” utanför. Det var ingen personlig rasistattack mot Nardos som gör att hon förtjänar fastpass resten av säsongen, det var ett bevis på den vardagsrasism som finns överallt i samhället – som man GIVETVIS ska diskutera. MEN BLANDA INTE IN BIG BROTHER eller dess deltagare i det.

Diskutera mobbning och diskutera rasism – skitbra, jag är med och jag kommer vara på er sida – men då måste man kunna se det rent objektivt också, och reflektera över situationen som helhet och inte bara utvalda, koncentrerade och STRATEGISKT UTVALDA händelser i syfte att gynna en part.

Ääeh fyfan, kanske dags att återgå till att inte kolla så mycket igen. Är trött på att bli irriterad alltså, inte bara på människorna i huset utan alla korkade jävla tittare också. JAG HATAR MÄNNISKOR.
Tänker inte ens be om ursäkt för wall of text ni känner mig vid det här laget hörskanskehej.

Ytterligare ett helt otroligt inlägg, kära du! Speciellt det fetmarkerade sätter verkligen fingret på kärnan i det hela. Det blir kontraproduktivt utav bara helvete och det är oerhört frustrerande att folk inte verkar förstå det.
2021-03-27, 16:28
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ni tror inte pedram får vara med?

MaddeoAddePoddeoPeddo-podden
Givet!
2021-03-27, 16:30
Medlem
kermiths avatar
Officeren svarade med god karaktär.
Skönt att inte bara fingrar i bajan attraherar människor. Snyggt och prydligt.
Snart är det dags för fest
2021-03-27, 16:30
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Har verkligen försökt vara positiv gentemot nya tjejen men det är svårt.
Hon ser så otroligt wt ut. Inget fel me de, de gör säkert jag med ibland men det är på en ny nivå, speciellt med herpesmunsåret

Hon har dessutom NOLL känsla för tajming 😂
2021-03-27, 16:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Officeren svarade med god karaktär.
Skönt att inte bara fingrar i bajan attraherar människor. Snyggt och prydligt.
Snart är det dags för fest
Se på sovrum 2 kanalen...
Emelie ynkar lätt att hon inte vågar öppna upp sina känslor för Officeren medans Madde har enklare och blinkar med ögonen etc etc, Som sagt dags att myteristen tar ett steg och tar för sig och inte gråter åt Joel om att hon inte tagit steget......
2021-03-27, 16:32
Medlem
Ridnes avatar
Oj oj oj... de är helvilda. Idag börjar de med burkleken redan innan alkoholen börjat flöda. Vilka totala galningar alltså!
2021-03-27, 16:33
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Känns alltid lite extra bra när du agreear, det kan jag inte förneka.

Du vill bara ha ett "detsamma", jag känner dig Moder. 🖕

Det var ett ypperligt inlägg. Vi ickerassar som hänger här blir väl tvungna att klistra in det som signatur för att fortsatt kunna bedöma deltagarna som individer.
Medlem
Rösta på Adrian och katti
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Har verkligen försökt vara positiv gentemot nya tjejen men det är svårt.
Hon ser så otroligt wt ut. Inget fel me de, de gör säkert jag med ibland men det är på en ny nivå, speciellt med herpesmunsåret

Hon har dessutom NOLL känsla för tajming 😂

Skriker Malmskillnadsgatan om hennes look just nu
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det jag diggar hos AD är hans självdistans, ödmjukhet och inställning till relationer och hans rspekt. Menar han hade kunnat sätta på varenda brud därinne men han är inte i samma liga som Pedram, förstår inte hur de kan vara såna homies med varandra. Man kan ju hoppas att Pedram lär sig något av AD.

Det enda jag tycker är att han borde släppa loss lite mer och raka bort fjunmustaschen.

Tack att det finns öron och ögon som gillar en god karaktär i en människa.
Snyggt att inte endast pissa i poolen, böla och visa vaginan stup i kvarten är nr 1 hos de flesta här inne.
2021-03-27, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Menar det.

Madde/Adde Podde podden med Ponne första gästen!
2021-03-27, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Madde/Adde Podde podden med Ponne första gästen!

Släng in en Manne med Ponne så blir det extra festligt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in