Citat:
Ursprungligen postat av
lillaflippen
Du har rätt. Jag brusade upp, blev galen här hemma och svor över den nya killen utan att tänka till. Ja, det är nog inte han som lagt upp det. Men tror ändå att den ansvariga vet vad han har för favoriter, men jag kan ha fel.
Jag andas ut nu, inser att jag engagerar mig för mycket i BB och försöker tänka att det blir kul oavsett. Om 3 timmar är jag kanske rabiat igen. Eller så jublar jag. Eller skiter i allt. Vi får se

Hahah lätt hänt! Och ja, det har de säkert. Hoppas han inte gillar henne dock, och typ kommer in och trycker på hennes knappar tills hon gör horhus. Eller inte, eftersom det då kommer skrikas om rasism och hon bara kommer gynnas av det. GUD JAG ÄR SÅ KLUVEN. Vill att de ska bråka med Nardos så att hennes rätta sidor kommer fram, men som jag skrev tidigare idag (eller var det igår? hahah idk har psykos) så kommer alla konflikter med Nardos bara gynna Nardos. BAH. Hatar den här jävla särbehandlingssituationen hon sitter i, som vi som inte tycker hon är husets prinsessa inte kan ta oss ur. Det enda som skulle kunna göra det är om hon gör bort sig så in i helvete själv, men då är det väl någon förmildrande omständighet till det också. JAG ORKAR INTE.
Tre timmar? Varför vänta i tre timmar? Du kan lika gärna vara rabiat om tio minuter igen. Så känner i alla fall jag.