2021-03-27, 16:16
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Sa han att han uppfattades som macho?!
Han gillar att putta burk på köksbänken. Har du inte sett hur macho han är?
2021-03-27, 16:16
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
”OM jag måste välja någon blir det Madde” säger han efter att ha beskrivit sin tinderprofil. Han vill inte ens säga ett namn egentligen. ”Det är ingenting mellan oss”. Han är där för miljonen. Det är spik på den. Han skiter i brudar
Hans svar om Emelie: hon vill ju ha in en ny kille??????😀
2021-03-27, 16:17
Medlem
Mouchinos avatar
Det jag diggar hos AD är hans självdistans, ödmjukhet och inställning till relationer och hans rspekt. Menar han hade kunnat sätta på varenda brud därinne men han är inte i samma liga som Pedram, förstår inte hur de kan vara såna homies med varandra. Man kan ju hoppas att Pedram lär sig något av AD.

Det enda jag tycker är att han borde släppa loss lite mer och raka bort fjunmustaschen.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-27 kl. 16:19.
Medlem
Citat:
Då vet vi också varför han klickar med nardos. Två med noll självinsikt.

ja men faktiskt, lika barn leka bäst.
Medlem
upptagetvardets avatar
Ut med Adrian!!!!
2021-03-27, 16:18
Medlem
Citat:
Du har rätt. Jag brusade upp, blev galen här hemma och svor över den nya killen utan att tänka till. Ja, det är nog inte han som lagt upp det. Men tror ändå att den ansvariga vet vad han har för favoriter, men jag kan ha fel.

Jag andas ut nu, inser att jag engagerar mig för mycket i BB och försöker tänka att det blir kul oavsett. Om 3 timmar är jag kanske rabiat igen. Eller så jublar jag. Eller skiter i allt. Vi får se
Hahah lätt hänt! Och ja, det har de säkert. Hoppas han inte gillar henne dock, och typ kommer in och trycker på hennes knappar tills hon gör horhus. Eller inte, eftersom det då kommer skrikas om rasism och hon bara kommer gynnas av det. GUD JAG ÄR SÅ KLUVEN. Vill att de ska bråka med Nardos så att hennes rätta sidor kommer fram, men som jag skrev tidigare idag (eller var det igår? hahah idk har psykos) så kommer alla konflikter med Nardos bara gynna Nardos. BAH. Hatar den här jävla särbehandlingssituationen hon sitter i, som vi som inte tycker hon är husets prinsessa inte kan ta oss ur. Det enda som skulle kunna göra det är om hon gör bort sig så in i helvete själv, men då är det väl någon förmildrande omständighet till det också. JAG ORKAR INTE.

Tre timmar? Varför vänta i tre timmar? Du kan lika gärna vara rabiat om tio minuter igen. Så känner i alla fall jag.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Är jag ensam om att inte höra vad han säger även om jag koncentrerar mig, han är monoton och så aptrist att jag istället fokuserar på min bukett tulpaner.

Jag glömde bort att jag hade live på och att han svarade på tittarfrågor för att det var monotont och tråkigt. Jag fastnade med blicken på mitt fönster och började fundera på om det är jag eller hyresvärden som står för att fixa mina trasiga persienner
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Eller Kafka
Eller Nietzsche som blev schizofren i slutet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag hakar på, om han anser att han förtjänar auton så får Kattis min röst inför måndag.

Det gjorde han
2021-03-27, 16:20
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Han gillar att putta burk på köksbänken. Har du inte sett hur macho han är?
Ja det är sådant man vill se på fester AD och av med den förbannade nörd mössan
Medlem
Adrian ska stanna !!!!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah lätt hänt! Och ja, det har de säkert. Hoppas han inte gillar henne dock, och typ kommer in och trycker på hennes knappar tills hon gör horhus. Eller inte, eftersom det då kommer skrikas om rasism och hon bara kommer gynnas av det. GUD JAG ÄR SÅ KLUVEN. Vill att de ska bråka med Nardos så att hennes rätta sidor kommer fram, men som jag skrev tidigare idag (eller var det igår? hahah idk har psykos) så kommer alla konflikter med Nardos bara gynna Nardos. BAH. Hatar den här jävla särbehandlingssituationen hon sitter i, som vi som inte tycker hon är husets prinsessa inte kan ta oss ur. Det enda som skulle kunna göra det är om hon gör bort sig så in i helvete själv, men då är det väl någon förmildrande omständighet till det också. JAG ORKAR INTE.

Tre timmar? Varför vänta i tre timmar? Du kan lika gärna vara rabiat om tio minuter igen. Så känner i alla fall jag.

Ja tre timmar var nog att ta i. Det skiftar fort

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in