2021-03-27, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Folk på insta tycker Katti uttryckte sig kränkande gentemot Nardos under hennes frågestund

Vilka jävla frågor Adrian fick, är vi kvar i skoltemat? Förvånad att han inte fick fråga chans frågor. Annars inget nytt under solen där. Han svarar korrekt och genomtänkt, precis som alltid.

nu får dem väl förhelvete ge sig
2021-03-27, 16:13
Medlem
Anonym396s avatar
Nej, Adrian. Du uppfattas inte som macho.

Du uppfattas som en undergiven skit till Nardos.
2021-03-27, 16:14
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Vad dillar Adrian om nu? Snackar som i ett intro för bachelor

Haha har liven på men tänkte inte ens på att han svarade på tittarfrågor. Det var så monotont och tråkigt
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja, hur i helvete kan ett program som egentligen bara är lek och trams dra upp såna känslor?

Jag undrar detsamma.. Har kokat inombords hela förmiddagen. Det är inte ett sunt beteende
Medlem
"jag uppfattas nog som ganska macho" ooooh no you don´t Adrian...då vet vi iaf att han saknar självinsikt..
Medlem
”OM jag måste välja någon blir det Madde” säger han efter att ha beskrivit sin tinderprofil. Han vill inte ens säga ett namn egentligen. ”Det är ingenting mellan oss”. Han är där för miljonen. Det är spik på den. Han skiter i brudar
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nej, Adrian. Du uppfattas inte som macho.

Du uppfattas som en undergiven skit till Nardos.

Sa han att han uppfattades som macho?!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Folk på insta tycker Katti uttryckte sig kränkande gentemot Nardos under hennes frågestund

Vilka jävla frågor Adrian fick, är vi kvar i skoltemat? Förvånad att han inte fick fråga chans frågor. Annars inget nytt under solen där. Han svarar korrekt och genomtänkt, precis som alltid.
Han är för perfekt. Bra och trevlig, men tveksam om BB är rätt för honom. För lika Lennie, så han kan ändå gå långt.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Skit att han kommer att få Nardos röster och resten av rösterna fördelas på övriga, vilket gör att han får stanna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Är jag ensam om att inte höra vad han säger även om jag koncentrerar mig, han är monoton och så aptrist att jag istället fokuserar på min bukett tulpaner.

Tänkte precis samma.

Kommer nog rösta på Katti för att skapa mer skav trots att hon är rätt trist i huset som helhet. Men de hon sitter mot är värre.
2021-03-27, 16:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
"jag uppfattas nog som ganska macho" ooooh no you don´t Adrian...då vet vi iaf att han saknar självinsikt..

Då vet vi också varför han klickar med nardos. Två med noll självinsikt.
2021-03-27, 16:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tänkte precis samma.

Kommer nog rösta på Katti för att skapa mer skav trots att hon är rätt trist i huset som helhet. Men de hon sitter mot är värre.
Samma här

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in