2021-03-27, 12:09
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Nya killen ser stark ut. 💪🏻

Simon som kände sig som en smurf när Adrian (1.84 m) kom in lär väl ta en nödutgång i ren panik när Dennis (2.00 m) går in..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delirium123
Är det bara jag som tycker Alex är en jävla slusk som driver runt och är obehaglig?
Håller med! han skall ut så fort tillfälle ges han hade bara tur i veckans tävling
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahaha åhnä, försök inte. men han måste vara kvar för att mäta mot Deniz!
HAHAHA flexi-Pedram orkar inte ens få upp sin kropp och stå på händer. HAHAHA

Ingen kommentar i närheten av Officeren. Sådana män finns endast i superherofilmer.
Deniz får mäta sig med Gamnacken i både strid och romans
2021-03-27, 12:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Farlig omröstning på måndag.

Väljer du Adrian?

Hur är Maddes stöd?

Kommer Stephanie ha lika stort stöd?

Kärringen, kan hon klara sig?
Spelar ju ingen jävla roll?
Som vanligt går det inte rösta på nån av idioterna.
SUCK! Fuck this shit!
2021-03-27, 12:13
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
+100000000
Detta har man verkligen funderat på .detta kom väl upp förra året också .så klart visa utrösningar har varit riggade till 100%
2021-03-27, 12:13
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vågar inte ens tänka på vad Maddes sportväska fullproppad med smink- och hudvårdsprodukter kan ha kostat.
Kostar nog en hel del det Madde har med sig. Smink är fan dyrt.
Antar att det inte är det absolut billigaste heller.

Kommer ihåg när jag köpte presentkort på en sminkbutik på 500x6 till ex'et jag bodde med.
Vart en 'liten' jävla påse med penslar och såna med olika färger och nå jäkla kräm, för 3000kr jävla spänn. fyfan va dyrt det är. Hon vart glad, så det va väl värt de.
2021-03-27, 12:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Yep så kommer det bli Gamnacken kommer bli än tokigare i fyllan så detta kan bli ngt vasst i afton, Då den nya rookien äntrar sig mot Tanja och gamnacken ser det jisses den vill man se
Vi har väldigt mycket mys framför oss. Trubaduren kommer att hamna mellan stolarna nu, troligtvis också Gamnacken. Vinnarna är Jaquelinaou och Tanja, det kommer guppas gott på Böda Camping.
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon kom ju ut som bi; ändå blir hon inte exalterad när det kommer in nya tjejer. Hmmmmmm 🧐

Men är hon verkigien bi då? Igår diskuterade de nämligen att någon trodde att Emelie var Bi från början när de kom in i huset och hennes svar var ”haha ja, det kan jag förstå. Det har hänt mig hemma i ystad också att folk tror det.”

Något i den stilen. Uppfattade inte det som att hon var bi? Har hon ångrat sig?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
WoW, det var en intressant analys. Hoppas den irakiske hunken kommer in redan ikväll
Är säker på att Gamnacken inte kommer gilla det för de kommer att slåss om samma köttstycken.
Är den nya killen irakier? Jag kunde inte riktigt urskilja vad han är. Men han är 2 meter lång wtf. HAHAHA ÅÅÅÅH STACKARS SIMON NÄR DENNIS STÅR BREDVID! 😂 Det kommer se jätteroligt ut. Simon själv kommer säkert påpeka hur komiskt det är. Älskar Simon!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Okej, men för en vanlig dödlig då.
Då är det pissdyrt.

Ni män (kvinnor kan också få svara men vi är ju ofta lite märkliga) här inne. Brukar ni ta av er kläderna, lägga er på sängen och låta era kompisar klia er på ryggen?
2021-03-27, 12:15
Medlem
När Adrian hellre frågar Alex än Madde om han kan klia hans rygg så tvingar sig hon in självmant hon är otrolig
2021-03-27, 12:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tror att "problemet" ligger i att det är att rösta KVAR någon. Nardosfans röstar på nardos. Nardoshatare fördelar sina röster på tre andra personer för att inte ge det till nardos och då vinner nardos eftersom rösterna mot nardos blir spridda. Hade det varit rösta ut hade det blivit omvänt och hon hade mycket väl rykt om det var en omröstning om vem som ska lämna huset.
Tack Flippis!!
Du ger mig tillbaka hoppet om mänskligheten!😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in