2021-03-27, 12:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kan spelinspektionen gå in och granska BB?
För jag tror det fuskas med röstningar..m.m
Det handlar om mycket pengar på spelbolag.
Och BB kanske kan styra vem som åker eller inte.
Om några i produktionen och bekanta till dom vet vem eller vilka dom ska ta till final så kan dom satsa stora pengar.
+100000000
2021-03-27, 12:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan Emelie sluta tjata om att hon vill ha in killar eller

tröttsamt
Hon kom ju ut som bi; ändå blir hon inte exalterad när det kommer in nya tjejer. Hmmmmmm 🧐
2021-03-27, 12:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha lär bli ngn annan som tar den nya av WT gänget iom dem gillar festa lika mycket som han gör, Emelie kommer inte fram till han iom hon hellre sitter lugnt softar och allmänt mys lite som officeren gör....Gissar Madde gör det mesta för att få grepp på han dock för ha samma konstiga svartsjuke plan likt Emelie....

Javisst. Det hela blir ju dessutom intressant när den irakiske hunken äntrar. Jauqelina kommer ju att släppa till, likaså oskuldsfulla Tanja kommer att flasha vaginan om inte mer. Gamnacken får sig en tävling nu om white trashet.
2021-03-27, 12:06
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Skumt att alla som gillar Nardos kunde rösta.
Jag har BB appen både på 2 Plattor och mobil.
Jag har varken fått upp något igår, inatt eller i morse.
men annars fungerar appen.
Men inte just den röstningen med att rädda någon idag.
Den låg bara under Rösta-fliken, det kom inte upp i flödet i appen. Generellt har jag svårt att tro på konspirationsteorier eftersom det kräver att folk kan hålla saker hemliga, och är det något folk har svårt för är det väl just det.. det borde ha kommit anonyma tips till tidningarna från missnöjda anställda om att det fuskas medvetet med omröstningarna i BB. Men ingenting är omöjligt..
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Blaisen, igår var det en doppelganger, inte Officeren. Han är fortfarande den bländande, det vet vi ju alla
En stor suck, ja, men väntat att Bamboo flickan är kvar. Vi bör nog vara beredda på att vinnaren av BB blir en överraskning. Nu kommer dessutom en Mellanöstern snygging in och Bamboo flickan får extra energi. Officeren får nog maka på sig till slut, varken han vill eller inte. Dickman har sett till att folk äntligen har förståååt att vi är untermenchen och bör rätta oss i ledet att Sverige tillhör Levanten och Afrika.

Hahaha åhnä, försök inte. men han måste vara kvar för att mäta mot Deniz!

HAHAHA flexi-Pedram orkar inte ens få upp sin kropp och stå på händer. HAHAHA
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Gissar blir det INTE Katti som drar i nödbromsen själv och gör en Jesper så lär nog Steffy ryka, Gissar nämligen att Maddes vänner och alla runt den sfären hon är i kommer rösta hon kvar Grodan! Steffy har tappat lite konceptet och mindre ur flippad samt att Simon verkar mer intresserad av Madde en smula samt den nya, Så Katti självmant eller så blir det Steffy!

WoW, det var en intressant analys. Hoppas den irakiske hunken kommer in redan ikväll
Är säker på att Gamnacken inte kommer gilla det för de kommer att slåss om samma köttstycken.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Javisst. Det hela blir ju dessutom intressant när den irakiske hunken äntrar. Jauqelina kommer ju att släppa till, likaså oskuldsfulla Tanja kommer att flasha vaginan om inte mer. Gamnacken får sig en tävling nu om white trashet.
Yep så kommer det bli Gamnacken kommer bli än tokigare i fyllan så detta kan bli ngt vasst i afton, Då den nya rookien äntrar sig mot Tanja och gamnacken ser det jisses den vill man se
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vågar inte ens tänka på vad Maddes sportväska fullproppad med smink- och hudvårdsprodukter kan ha kostat.
Förmodligen ingenting. Hon känner säkert folk som ger henne skiten.
2021-03-27, 12:07
Avslutad
Nya killen ser stark ut. 💪🏻
2021-03-27, 12:07
Medlem
Har Jacki bara magtröjor?
2021-03-27, 12:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Förmodligen ingenting. Hon känner säkert folk som ger henne skiten.
Okej, men för en vanlig dödlig då.
2021-03-27, 12:08
Medlem
Men de e tur att min pashöön är fäshöön

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in