2021-03-27, 10:20
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Många iranier har bytt namn för att försvenska sig. Min fråga är relevant. Han ser inte svensk ut och Asteson låter bara påhittat.
Må så vara. Anser frågan vara irrelevant i vilket fall. Är det 3 iranier så är det. Bara han tillför något utöver de andra deltagarna är jag nöjd.
2021-03-27, 10:20
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Tänk att få spendera en dag i hennes hjärna. Eller ens en timma. 😂

Haha ja. Jag är dock ganska lik henne i tankesättet. Andra har sagt att jag är en kombo av Tanjas energi och tankar fast med Emelies ironi och sarkasm.

Nu när jag skriver det själv så inser jag vilken hemsk kombo det måste vara för mina vänner att handskas med
2021-03-27, 10:21
Medlem
icons avatar
Är övertygad om att BB bryr sig noll om Nardos egentligen. De vill ha tittare. Gynnar det de att bana väg för Nardos gör de det. Ta gårdagen som exempel. De väljer att just igårkväll spela musik som hon gillar och då framstår som skönare än de andra när hon dansar och är glad osv. Berättar rakt ut för deltagarna att tittarna älskar hennes och Simons relation (helt sjukt att de som ska vara isolerade får den infon) så att Pedram och Adrian brer på extra om att de ser henne som lillasyster, pussar på henne framför kameran och säger att de tre har varandras rygg. Om BB får ut mer av att hon framställs som dramaqueen kommer de lägga upp det på ett helt annat sätt. Allt det här är såklart old news för er som följt BB ett tag men behövde få ur mig det.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Dennis Asteson. Vad är Asteson för påhittat namn? Är Dennis kanske iranier? Ska vi i så fall verkligen ha tre iraniergrabbar i huset?
Är ju mode nuförtiden att byta till sig löjliga tungvrickande hittepå-efternamn, dom arma idioterna tror väl att det ska hjälpa dom bli "kända"? 🤮
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vad hände med alla svenska här som var så jävla butthurt och triggered över att nya killen skulle vara en neger och Nardos största livskärlek och vad hände med snackat om att TV4 är största rasister och vill utplåna den vita befolkningen (även fast de senaste 29492043935899 deltagare som kom in i huset har varit VITA och ändå har rasisterna uttryckt missnöje) ni är så jävla patetiska, helt plötsligt är alla knäpptysta och välkommande.
Du har vanföreställningar, anklagar vita svenskar att vara hatiska. Du är väl en av dem som hatar mest härinne, drar alla svenskättlingar över en kam.
Visa lite jävla tacksamhet mot de som byggt upp detta land så du eller dina föräldrar kunde fly från sitt skitland och få bostad, ekonomisk hjälp, skolgång mm.
2021-03-27, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Så jag hade rätt om ny deltagare idag, det går att lita på mig 👮🏽‍♀️
Jag sa det redan för några dagar Sedan
2021-03-27, 10:22
Medlem
Anonym396s avatar
Adrian ska alltid äta av andras mat
2021-03-27, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Kollat hans bikt om ligger ute i appen? Där släpper han Emelie och siktar in sig på Madde istället... (Inte som att han är kär i henne utan intresserad)

Men snälla. Det är som att han driver med sig själv. Han söker sig till tjejer som vill ha modeller och inte spritfeta latmaskar.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Då förväntar jag mig en stor muskulös blåögd Viking?

Nej inte blåögd viking. Ser ganska stor och muskolös ut. Men mörkhårig, bruna ögon (tror jag). Tror nog att tjejerna kommer gilla honom.

Vore kul om Madde helt plötsligt dissar Adrian och faller för nya killen
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Får man tae en tygga dåe?
Medlem
Tror denna killen kan bli den stora hunken om han har skön personlighet inte som den androgyna Adrian. Jag som man gillar tillomed riktiga män
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Ulven i fårakläder!!!

Eller

Jaog aonar ugglor som fåur kläudor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto