2021-03-27, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Han har noll intresse för tjejerna För honom är det pengarna och då måste man vara den lilla snälla pojken.
Han är tråkigare än staty

Sociopatvarning på killen eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Oh nej! Då kommer hon nog blir ännu drygare

ja egot kommer bara växa ännu större tyvärr
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Oh nej! Då kommer hon nog blir ännu drygare

Går det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Usch, ännu en blatte.

Han kommer bara gå runt och ''broa'' Adrian och Pedram. Önskade att de skickade in en snubbe som inte slickade deras rövar.

Hoppas verkligen han inte slickar deras rövar. Vill se bråk.
2021-03-27, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha älskar Tanjas funderingar kring varför det inte heter "gräddar en ko" istället för "mjölkar en ko" 😂😂😂

Tänk att få spendera en dag i hennes hjärna. Eller ens en timma. 😂
2021-03-27, 10:16
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Dennis Asteson. Vad är Asteson för påhittat namn? Är Dennis kanske iranier? Ska vi i så fall verkligen ha tre iraniergrabbar i huset?
Tycker inte han ser iransk ut? Dessutom namnet Dennis Christer Petter Asteson klingar inte vidare iranskt?
2021-03-27, 10:17
Medlem
Citat:
Sociopatvarning på killen eller?

Inte alls. Han är smart, om än lite autistisk.
Medlem
Jag tror tyvärr att Nardos inte kommer icke-gynnas av drama (om någon nu hoppas att nya tjejen ska pocka på hennes tålamod tills hon lackar). Om någon börjar tjafsa med henne nu kommer Instagram skrika MOBBNING och de kommer lyfta henne SOM EN STARK KVINNA SOM SÄGER IFRÅN och påpeka att HON FÅR SÅ MYCKET SKIT men är SÅ STARK som STÅR UT osv. Att människorna som varit på henne i huset fått drev mot sig har gynnat henne så pass mycket att hon kommer vara skonad LÄNGE, oavsett hur HON beter sig.

Att hon är totalt jävla kukorimlig som person och retar dåndimpen på varenda människa som kommer i hennes väg skiter de såklart i, för hon är UTSATT och då får man bete sig hur man vill. D sen gammalt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Den som blivit kallad hora härinne var en vit kvinna vid namn Tess, men det räknas ju inte vita är ju så priviligierade att de får man kalla vad som helst.

Tror nästintill alla kvinnor i huset har blivit kallade horor. Åtminstone indirekt. Sorgesamt.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Var klart så fort röstningen startade. Hade det varit Nardos mot t ex Kattis då hade det varit mer match, nu sprids rösterna.

Ja nu är det för många att rösta om och då tar nardos det. Tyvärr tycker jag. Å andra sidan så är det ju så att hon får flest röster och det är ju rättvist.

Men jag tål henne inte
2021-03-27, 10:18
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Japp Dennis, ny kille kommer in i eftermiddag står på BB Instagram.
Då förväntar jag mig en stor muskulös blåögd Viking?
2021-03-27, 10:18
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tycker inte han ser iransk ut? Dessutom namnet Dennis Christer Petter Asteson klingar inte vidare iranskt?

Många iranier har bytt namn för att försvenska sig. Min fråga är relevant. Han ser inte svensk ut och Asteson låter bara påhittat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in