2021-03-26, 23:53
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ni som har problem att rösta, se hit!

Radera apparna och ladda ner dem på nytt.

Tack för mig, HAAAJ.

Alternativt rensa datan för själv appen, det fungerar också.
2021-03-26, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vad nämnde hon/de? Jag missade det.

Kan ha varit någon frågestund ("Pandoras ask") eller liknande - har nog redan gått 2 veckor sedan dess. Efteråt satt hon och sminkade sig i sovrum 2, pratade med tjejerna, nämnde hur hon hoppades på mer men fick höra att han gillade henne utan att vilja "binda sig". Hon sade "I´m a strong independent woman", och har upprepat det sedan dess med jämna mellanrum (oavsett om hon verkligen menar det).
2021-03-26, 23:54
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag ska vara helt seriös nu. Vad fan är det Jaqueline har på sin överläpp? Jag har skojat om herpes. Kom kräver rejäla svar här och nu!

Ska kolla och återkomma. Svårt att få en bra bild dock, du har inte en bra sådan på lager?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL

Toppen!
Medlem
Jagvetfaktistintes avatar
Jag tycker huset har varit tristare sen Ponne åkte ut. Han var en udda fågel men på ett charmigt sätt. Tycker även att Jesper & Lui var rätt roliga. Men folk tycker tydligen att människor som Katti och Steph är roligare. Fattar ingenting.
Medlem
Chollens avatar
Men jag som är efterbliven? Kan vi inte rösta ännu? Eller är det från och med 10:00 man kan rösta imorgon? 🤣
2021-03-26, 23:55
Medlem
Citat:

Hur gör man detta på en iPhone? Går jag in på cmore under inställningar kan jag bara ge åtkomst till massa skit
Bannlyst
Nya tjejen vill ligga med Simon har hon sagt 🍆💦
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Det skulle bli en riktigt härlig knull-soppa i direktsänd TV nu.
En riktig fläskig orgie med betoning på ordet fläskig. Alla mot alla. Alex egna lilla harem. Kom igen nu! Saknar den tiden då det knullades hejvilt mot kamerafönstret i BigBrother 2004 utan censur

Alex är ju den naturlige hjärtekrossaren. Om Officeren skulle åka, vilket trubaduren naturligtvis hoppas på, ligger Emelie och Madde på den listan. Han kommer lätt få ligga med även Katti. Den enda är Steph men Simon kommer inte att bry sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetfaktistinte
Jag tycker huset har varit tristare sen Ponne åkte ut. Han var en udda fågel men på ett charmigt sätt. Tycker även att Jesper & Lui var rätt roliga. Men folk tycker tydligen att människor som Katti och Steph är roligare. Fattar ingenting.

Folk röstar på dem de tycker synd om.

Patetiskt.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Tanja sjunker mer och mer. Först snorloskan och nu drog hon trosan åt sidan och gned sitt kön mot hela ena sidan av Jacuzzin.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-03-26 kl. 23:57.
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Rensa lagringen och logga in på nytt, det fungerade för mig.
Har testat men fungerar ändå inte. Verkar översvämma med kommentarer på insta och fb om detta men ändå går inte suppen ut och kommenterar. De bör ju förlänga röstningen tills buggen är fixad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in