2021-03-26, 23:37
Medlem
xrlpyts avatar
Låter inte Simon lite fyllesentimental? Eller hör jag i syne tro.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coorling
23:30 hälften ligger i sängen vilket jävla ös en fredag

Tänk också på att här har dom all världens chans till fest, knull, musik, hångel, uteliv utan coronahets eller krav..
Allt som vi vanliga döda här på utsidan inte har en chans till och dom tar inte ens vara på den chansen. Detta är en skam.
Medlem
icons avatar
Trion i gymmet kommer ha varandras rygg
Medlem
Dom skulle ha lastat in fler som Jacueline så det händer någonting i huset som förr i tiden, pk folk hör inte hemma i big brother!
2021-03-26, 23:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Om du tror att svålhajen inte är inbjuden till knullkalaset - då tror du förbaskat fel.
De två fete kommer att locka in den nya vilsna flickan i sin fälla. Hon kommer ligga fastklämd mellan dom, utan något att säga till om. Sanna mina ord! Bara tiden kan utvisa de facto att detta är vad som komma skall! När vi minst anar det, slår dom till på sitt nya byte.

Fan Rudi du har helt rätt svålhajen kommer byta trubadurens kalsonger mellan varven för att komma åt sockret.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Dom skulle ha lastat in fler som Jacueline så det händer någonting i huset som förr i tiden, pk folk hör inte hemma i big brother!

Enig med dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tack. Skall kolla!

Den ända han säger till Alex på appen i bikten , att de va lugnt . Ingen om att han har backat eller ej vill ha Madde
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Tack, märkt hur Nardos mottagit specialbehandling hela kvällen (inklusive musikval).

Tack återigen, för att du nämnde min bajsbruna näsa för exakt en vecka sedan. Loggade in efter en fest som pågått i ett helt dygn, min hjärna var halvdöd - du ifrågasatte det/väckte mig. "Bajsbrun" är ett av de roligaste orden som finns

Nej, men va fan, det stämmer ju ZM81.
Ledsen att jag snäste och var pissig mot dig där och då.
Vänner?
Medlem
Kellywomans avatar
Det går ju inte att rösta i TV4 appen och har inte gjort på hela em-kvällen? Blir ju sjukt orättvist eftersom röstningen skall vara avslutad kl 10 imorgon. Funkar att rösta i CMORE men den appen har ju inte så många
2021-03-26, 23:39
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
kolla sovrum 2 NU
Simon stör sig på steffi för hon är för på

Han är så förbannat vidrig. Finner inga ord för den lill-pitten.
Vad fan leker den 145cm dvärgen för något?!
Han är väl den sista som ska snacka om någons utseende öht.
Och hartanden Emelie verkar mysa till sig informationen som hon får av autist Simon.
2021-03-26, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Funderar lite kring det här med Tanja nu som blev en grej om pranket. Adrian och Pedram har hela tiden ifrågasatt att Tanja aldrig blir upprörd eller visar känslor och vad som får henne att bli arg. Adrian hänger löst och kan inte ens bli räddad av någon så min undran är, kan det vara så att han nu gör allt nu tillsammans med Pedram för att trigga igång henne för att utlösa en reaktion så hon spårar ur?

Konspirations teori kanske ni tänker men vi får inte glömma att detta är ett spel och han är en tävlingsmänniska som han har sagt själv. Jag har inte sett den här sidan av AD förut och Tanja hade släppt det men han väljer att ta upp frågan om pranket under Snurra flaskan?
Varför undrar jag?

Reagerade också på hans beteende, helt nytt. Och det är också första gången han hänger löst så mycket möjligt att det finns någon tanke bakom, men förstår inte riktigt hur en urspårad Tanja hade gynnat honom?
2021-03-26, 23:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Glömde såklart 2 nordirländare, 2 engelska huliganer, samt 2 judar och 2 neo-nazister. Vilket jävla kaos! Sen slänger vi in PW som joker!

Måste alla vara levande?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in