Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamonbon
Ja, är genuint nyfiken på hur festerna hade kommit igång ordentligt (vet ej om det var exakt så du skrev men på ett ungefär) om just de specifika personerna åkte ut? Kan inte riktigt se det framför mig nämligen, så tänkte att du har en annan analys av hur de personerna påverkar dynamiken än vad jag har? Kan absolut tänka att typ Madde hade ”släppt loss” mer om Adrian åkte men Joel och Emelie tror jag inte påverkar den biten nämnvärt.
Omöjligt att veta men visst Madde hade kanske släppt loss mer om Adrian åkte, men hennes grej med honom är bara för mycket.
Emelie är årets svar på Amilia och gör inget annat än att grina om saker. prata om sig själv och hur hon längtar efter killar samtidigt som hon kåtar sig på Adrian 24/7. Emelie och Joel är typ aldrig med på festerna , utan drar alltid iväg och snackar skit. Tillför absolut ingenting mer än att dra med andra folk på skiten och det gör att festerna dras ned automatiskt.
Adrian är Adrian.. verkar inte ha festat någonting i sitt liv (inget fel med det, men fel program) och allmänt stel.