2021-03-26, 23:31
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe. Helvete det går undan, Alex är ju den riktiga Casanovan i huset. Han kommer gå långt trubaduren. Snart ligger han och pullar Tanja framför svålhajen.

Om du tror att svålhajen inte är inbjuden till knullkalaset - då tror du förbaskat fel.
De två fete kommer att locka in den nya vilsna flickan i sin fälla. Hon kommer ligga fastklämd mellan dom, utan något att säga till om. Sanna mina ord! Bara tiden kan utvisa de facto att detta är vad som komma skall! När vi minst anar det, slår dom till på sitt nya byte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, är genuint nyfiken på hur festerna hade kommit igång ordentligt (vet ej om det var exakt så du skrev men på ett ungefär) om just de specifika personerna åkte ut? Kan inte riktigt se det framför mig nämligen, så tänkte att du har en annan analys av hur de personerna påverkar dynamiken än vad jag har? Kan absolut tänka att typ Madde hade ”släppt loss” mer om Adrian åkte men Joel och Emelie tror jag inte påverkar den biten nämnvärt.
Omöjligt att veta men visst Madde hade kanske släppt loss mer om Adrian åkte, men hennes grej med honom är bara för mycket.
Emelie är årets svar på Amilia och gör inget annat än att grina om saker. prata om sig själv och hur hon längtar efter killar samtidigt som hon kåtar sig på Adrian 24/7. Emelie och Joel är typ aldrig med på festerna , utan drar alltid iväg och snackar skit. Tillför absolut ingenting mer än att dra med andra folk på skiten och det gör att festerna dras ned automatiskt.

Adrian är Adrian.. verkar inte ha festat någonting i sitt liv (inget fel med det, men fel program) och allmänt stel.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Helvete vilka härliga kandidater.
Pang på där bara.

Glömde såklart 2 nordirländare, 2 engelska huliganer, samt 2 judar och 2 neo-nazister. Vilket jävla kaos! Sen slänger vi in PW som joker!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
varför filmar de inte Ad, pedram och nardos? Vill veta vad som sker där
Vart befinner de sig?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kommer första paret att ligga bli Alex och nya tjejen 🤮

Nya tjejen kommer garanterat ligga. Dock med sig själv.
Medlem
Mouchinos avatar
Funderar lite kring det här med Tanja nu som blev en grej om pranket. Adrian och Pedram har hela tiden ifrågasatt att Tanja aldrig blir upprörd eller visar känslor och vad som får henne att bli arg. Adrian hänger löst och kan inte ens bli räddad av någon så min undran är, kan det vara så att han nu gör allt nu tillsammans med Pedram för att trigga igång henne för att utlösa en reaktion så hon spårar ur?

Konspirations teori kanske ni tänker men vi får inte glömma att detta är ett spel och han är en tävlingsmänniska som han har sagt själv. Jag har inte sett den här sidan av AD förut och Tanja hade släppt det men han väljer att ta upp frågan om pranket under Snurra flaskan?
Varför undrar jag?
2021-03-26, 23:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Käre Grodan SOG tog Alex kanske hon insåg in ta officerens fort är inte enkelt då myteristen redan är där, Madde har insett att det är svårt också verkar låta hon få den myteristen vill ha få se när officeren får direkt kontakt!

Putte, Officeren blev kallad till HQ. Det vi nu ser är en dobbelganger. En tafatt liten manbun. Vi får invänta hans vidare order.
2021-03-26, 23:33
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Sluta säg att alex hånglade med steff NÄR det var JAQUELINE!! Läskigt att folk tycker att hon är lik steffi? Dags att skaffa glasögon kanske? Jaqi ser ut som en wt brud med alkoholproblem, steffi är jättesöt

Jag har perfekt synskärpa men tycker fortfarande likheterna finns där.
Behöver inte betyda att dom är identiskt lika. Kan vara annat som spelar in. Tex. frisyren, stilen, kroppen, etc.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han hånglade en hel del med Jacki, men när jag tittade till kameran så hånglade han och Steffi också. Här går det undan.

Jag tycker f ö inte att Jacki och Steffi är lika alls.
Inte ett skvatt skulle jag säga
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Glömde såklart 2 nordirländare, 2 engelska huliganer, samt 2 judar och 2 neo-nazister. Vilket jävla kaos! Sen slänger vi in PW som joker!

Hahhaha PW själv räcker.

Sicken jävla kaos-kille.

Grejerna han gjorde i fjol kommer jag aldrig glömma.

BB-legend.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Och fortsätter när hon försöker avsluta.

Nej, nu börjar jag fundera över motiv att sätta igång en sån grej. Med Tanja av alla som verkligen inte är någon bråkmakerska utan känns mer som att han VILL att hon ska lacka ur.
2021-03-26, 23:34
Medlem
Rudiebois avatar
Undrar om kameramannen läser FB-tråden.
Någon här undrade varför dom ej filmar gymrummet där Narcos, Pedrot och Officieren sitter o har "deep talk"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in