Simon hade visst dragit från poolen, och Steffi pratade med Tanja om att hon inte ville följa efter honom pga meddelandet hon fick från sina vänner om att stå på sina egna ben. Well played av hennes kompisar därhemma. Låt Simon sura i sängen själv.
De blev fromma som lamm efter det.
Ingen vågar säga något om Nardos.
Varför i helvete tog de inte in 2 palestinier, 2 israeler, 2 samer, 2 afrikaner, 2 IS-kramare, 2 två naturister, 2 absolutister osv. Välkomna till BB 2021: Noas ark!
Helvete vilka härliga kandidater.
Pang på där bara.
Emelie nämner att hon har svårt för beröring (vilket var direkt riktat mot Alex men också handlade om att hon inte vill/kommer ha sex i huset), och namedroppar Patrik (BB 2011). Adrian är den kille i huset just nu som utseendemässigt är mest lik Patrik, inte för att det behöver betyda något i slutändan (nästan 4 miljarder manliga varelser utanför huset).
Det är ju därför Emelie och Nardos inte funkar så bra ihop nu efter smekmånaden. Båda är så självcentrerade så jag mår illa. Sen ser man ju klart och tydligt att varken Madde och Joel bryr sig nämnvärt om killreferenserna. De låtsas vara intresserade
Fan trubaduren har en sexig aura omkring sig. Först Emelie blev kär vid första ögonkastet och nu Jacki. Vi har misstagit oss helt.
Käre Grodan SOG tog Alex kanske hon insåg in ta officerens fort är inte enkelt då myteristen redan är där, Madde har insett att det är svårt också verkar låta hon få den myteristen vill ha få se när officeren får direkt kontakt!
alex säger sa: "Adrian sa ' jag ser dina blickar alex' och 'det är lugnt'"
skojar ni med mig eller?
Det är klart som fan Ad säger att det är lugnt. vad ska han säga annars? "håll dig borta från min tjej annars dödar jag dig?" Jo tjena för det är ju verklgien ADs stil
Och om Ad verkligen menade det, varför lät han då inte Alex och madde bikta sig själva idag? och varför sa han "jag kommer alltid följa med när ni ska bikta er!" ???
Tror inte på 5 öre att AD tycker att det är lugnt med Alex blickar på Madde
Säger han att det är lugnt, är det lugnt. Annars hade han ju sagt "fast jag tror jag gillar henne" eller dylikt.