2021-03-26, 22:42
Medlem
le-petit-liberals avatar
Bara jag som tror att en säsong av Big Brother i en vanlig "svensson" villa hade varit intressant? Tänk liksom 15-20 personer i en villa på två våningar, såklart kanske lite större än medelsnittet då.

Tror att de skulle bli mycket svårare men också mycket intressantare.
2021-03-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Kan inte mandingo-kuken och BB-Kingen Rodney åka dit med en tennisboll fylld med uppåttjack o kasta den över kanten, så det händer något, någon j-a gång!
Tanja skulle inte tacka nej i första hand och Katti skulle kunna snorta sin del mellan skinkorna från Judith och vice versa. A sight for sore eyes!

Hahahahhaha fyfan det hade varit något det

Tror dock Simon hade lagt nästan på tjacket själv och ingen annan hade fått röra.
2021-03-26, 22:43
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
KAN DE SLÄPPA UTTRYCKET ÅDERPÅLE. Så jävla vidrigt ord. Speciellt när Peddi säger det. Nigtmare fuel.

2021-03-26, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Varför vill man ha kvar en fet, halt gammal 60-årig kärring som går och lägger sig 22:40?
Skärpning. Ut med henne.

Tack!
2021-03-26, 22:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Han tappade den till den snygge tränaren när han var 17.
2021-03-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Behövs det ens utvecklas ?

Ja, är genuint nyfiken på hur festerna hade kommit igång ordentligt (vet ej om det var exakt så du skrev men på ett ungefär) om just de specifika personerna åkte ut? Kan inte riktigt se det framför mig nämligen, så tänkte att du har en annan analys av hur de personerna påverkar dynamiken än vad jag har? Kan absolut tänka att typ Madde hade ”släppt loss” mer om Adrian åkte men Joel och Emelie tror jag inte påverkar den biten nämnvärt.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Karlar som inte dricker öl är jag extremt misstänksam mot.

MVH/Gnomegirl.

+1000000 Alla riktiga män dricker bärs för fan!
Medlem
Citat:

Tror AD hellre hugger av sig benet än att ta ordet åderpåle i sin mun. Han rodnar nog när han runkar och ber sedan Gud om förlåtelse.
2021-03-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
KAN DE SLÄPPA UTTRYCKET ÅDERPÅLE. Så jävla vidrigt ord. Speciellt när Peddi säger det. Nigtmare fuel.

HÅller med. Pedrams Mandingo-åderpåle låter mer passande.
2021-03-26, 22:46
Medlem
Undrade varför det var så stort avstånd mellan Pedram och Tanja under kvällen, nu förstår jag.

Pedram får skylla sig själv till viss del. Han går in som självutnämnd "casanova", med sin stolthet på spel. Han hade tur när Tess dissade honom, med tanke på att Tanja fanns där som "fallskärm" (han höll på med Tanja efter första tydliga dissen och gick längre än så kort efter att Tess lämnat huset).

Notera den tvära minen varje gång andra deltagare driver med honom ("förminskar hans röv"). Vissa deltagare kan driva med sig själva och ta samma behandling i retur, men värdigheten står över allt annat (när han druckit - helt annorlunda när han är nykter).
2021-03-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag ser inte. Vad händer i huset?
Absolut ingenting. De tjafsar om att de prankat varandra?????

Har inte sett deras pranks så jag fattar nada
2021-03-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men det är INGEN som vill att Adrian lämnar dom ifred. Det är det som är problemet. Alla vill ha Adrian men han är torr och vågar inget. Han lämnar dom ifred för mycket.
Kanske det men för en sådan person som Alex var det iallafall rätt medicin att lämna Emelie ifred när hon säger nej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in