Jag gissar att du är villig att hålla med. Vad fan är det vid kollar på just nu?
Kollar hellre in i ett pensionärs arsle med koloskopi, än på den här skiten just nu. Snark
Det är därför jag gillar Adrian han förstår just detta med att lämna människor ifred när dom vill. Skönt för Alex att det finns någon vettig kvar i huset som bryr sig om andra människor och inte bara tänker på sig själv.
Jaqueline lockar fram nya reaktioner hos övriga deltagare (skrattade Madde falskt?). Många som vänt bort blicken när hon tagit ton under kvällen. Dålig timing/bra casting?
Knappast dålig casting på henne utan dom andra som leker fina och är tråkiga 90% av tiden
hahaha fan vilken skön kommentar "ånej inte du igen ditt jävla plåster" jag kanske är extremt lättroad för att huset är så tråkigt men det var en kommentar som fick mig att skratta!!
Speglar vad som händer i huset, för det roas man inte
Sen har jag haft plåstret på mig hela kvällen.
En ettrig liten jäkel.
Det syns verkligen hur Madde är så extremt uppmärksam på Adrian, ser hur han tittar och reagerar och ”anpassar sig” därefter. Om någon säger något som hon de facto tycker är roligt, håller på att börja fnissa och kikar mot Adrian som inte rör en min, så nästan syns det hur hon kväver sitt skratt.
Vad är det här för kväll?! Tanja halsade nyss det sista ur flaskan, Joel står och borstar tänderna bredvid vid bordet och alla känns allmänt trötta. HUR FAN SKA DETTA FORTGÅ I MER ÄN 50 DAGAR TILL??