2021-03-26, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Orkade aldrig poppa böbblet och nu är jag glad att jag inte offrade de magiska bubblorna på den här PISSkvällen. Det händer ingenting. Kommer det hänga något öht eller kan man lika gärna gå och lägga sig?

Ne spara på bubblet är min rekomendation. Huset verkar hur jävla dött som helst 🥱
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Orkade aldrig poppa böbblet och nu är jag glad att jag inte offrade de magiska bubblorna på den här PISSkvällen. Det händer ingenting. Kommer det hänga något öht eller kan man lika gärna gå och lägga sig?
Hahah, älskart!
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kan fortfarande inte rösta. Zzz.
Avinstallera sen ladda ner igen
2021-03-26, 20:50
Medlem
hittanemoos avatar
Alltså jag orkar inte längre. Alla, inklusive vi här dömer alla så hårt. De är fan bara människor! Att Adrian återberättade att hans syster sagt att han sett mongoloid när han var liten är något vi ALLA skulle kunna berätta. Bara mänskligt! Ska de ha munkavel på alla? Han verkar dock ha tagit autonomineringen ganska bra, jag hade varit fly förbannad.

Jag skulle inte våga dricka i huset, skulle råka säga såna grodor lite då och då.

Sedan att Diana från PH ska uttala sig massa om Nardos osv när hon i sin podd berättat att hon inte sett något av BB alls. Håll käften då, du fattar inte sammanhanget. Mycket kan man anklaga Judith för men inte rasist. Men Nardos får säga blatte m.m. säga hur bra Eritrea är, tidigare uttalat sig negativt om islam osv. Dubbelmoralen är enorm.

Sedan tror jag inte Tanja hade sagt att Judith är den personen hon skulle sakna mest om hon känner sig så förföljd av henne. Judith är högljud och jobbig - tro mig inget fan av henne, men jag tror inte hon är en dålig människa, saknar bara taktkänsla ibland.

Ska alla vara PK-människor som Madde och Joel? Hur roligt hade det varit?

Diana ska dessutom hålla käften om produktionen, PH klipper bort allt sånt och alla stora bråk och sexuella trakasserier - det kan inte BB för att det är live.

Här kan Tanjas nära höra av sig till henne att ta det lugnt, det kunde de inte i PH. De har det så mycket lättare.

Jag tycker Adrian är färglös och tråkig men kommer typ rösta på honom att få stanna BARA för att han inte förtjänade nomineringen.
2021-03-26, 20:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Skönt att vår skolavslutning var helt annorlunda
Röst lagt på Måndag är ett hinder mindre på ena flanker Madde för officeren, SOG är inget farligt är känslan väntar nu bara att myteristen gör mer avancerade närmanden utan dem gänget som går som en svans kring henne!
Medlem
Rösta Madde!! Både Stephi & Katti har vart där tillräckligt länge nu.

Madde är verkligen fin insida & ut. Finns där och behandlar alla i huset med respekt.
Stephi kan gå och hänga med sin älskade Tess.
Katti kan ta det lugnt & inte skada sig mer
Senast redigerad av Saris123 2021-03-26 kl. 20:53.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Hahaha

God kväll kära Groda! 😘
Vem lägger du din röst på inför imorgon? Behöver lite tankehjälp
2021-03-26, 20:52
Medlem
Rösta kvar Steph!!
2021-03-26, 20:52
Medlem
Röstade Stephanie så att Adrian och Nardos slår ut Madde
2021-03-26, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alltså jag orkar inte längre. Alla, inklusive vi här dömer alla så hårt. De är fan bara människor! Att Adrian återberättade att hans syster sagt att han sett mongoloid när han var liten är något vi ALLA skulle kunna berätta. Bara mänskligt! Ska de ha munkavel på alla? Han verkar dock ha tagit autonomineringen ganska bra, jag hade varit fly förbannad.

Jag skulle inte våga dricka i huset, skulle råka säga såna grodor lite då och då.

Sedan att Diana från PH ska uttala sig massa om Nardos osv när hon i sin podd berättat att hon inte sett något av BB alls. Håll käften då, du fattar inte sammanhanget. Mycket kan man anklaga Judith för men inte rasist. Men Nardos får säga blatte m.m. säga hur bra Eritrea är, tidigare uttalat sig negativt om islam osv. Dubbelmoralen är enorm.

Sedan tror jag inte Tanja hade sagt att Judith är den personen hon skulle sakna mest om hon känner sig så förföljd av henne. Judith är högljud och jobbig - tro mig inget fan av henne, men jag tror inte hon är en dålig människa, saknar bara taktkänsla ibland.

Ska alla vara PK-människor som Madde och Joel? Hur roligt hade det varit?

Diana ska dessutom hålla käften om produktionen, PH klipper bort allt sånt och alla stora bråk och sexuella trakasserier - det kan inte BB för att det är live.

Här kan Tanjas nära höra av sig till henne att ta det lugnt, det kunde de inte i PH. De har det så mycket lättare.

Jag tycker Adrian är färglös och tråkig men kommer typ rösta på honom att få stanna BARA för att han inte förtjänade nomineringen.

+1!
2021-03-26, 20:54
Medlem
Mouchinos avatar
Nåt knas med tv4 appen eller är det bara jag som inte kan rösta?
2021-03-26, 20:54
Medlem
StoriaiLs avatar
Får inte upp någon omröstning i någon app

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in