Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
Det är gulligt hur Lambertz försöket försvara sig på sin blogg och tror att det gör någon skillnad. Det spelar ingen roll hur många indicier mot
Lambertz-kvinnan som han pekar på. Han har nu blivit den värste me too mannen i Sverige. Inget han säger spelar längre någon roll utan han är brännmärkt för resten av sitt liv. Han hade sin chans att hålla käften men tog den inte vartefter han blev lovligt byte.
De publika feministkvinnorna har passerat Lambertz eventuella försvar nu, det handlar om att äga debatten, sätta agendan och påverka. De skiter sannolikt också helt och hållet i kvinnan, som nog är en sån samtliga publika opinionskvinnor skulle sky som pesten om de träffade på privat.
Tex sådana som Pozar som skriver i tidningen att på Flashback är Lambertz ”knullkungen” - som ett bevis på att det i irenas ögon mansgrisiga Flashback har kommit till denna konsensus. I verkligheten har en (1) användare benämnt Lambertz knullkung i en tråd med över hundratusen inlägg. Resten av inläggen speglar en divergerad bild på händelsen och Lambertz person. Men det spelar ingen roll för pozar vad som är sant. Det som passar hennes agenda är att Flashback är en ond sida full av mansgrisar, därför uttrycker hon detta i media.
Det enda som kan rädda Lambertz nu är att Lambertz-kvinnan går ut och säger typ ”ja jag hade uppsåt att lura honom till samlag för att slå honom på pengar!” Kommer ej att ske.
Ja, du är ännu en idiot med en IQ nivå långt under snittet.
Nu skall han stämma staten och må han vinna detta.
Jag förstår att det svider något så jävligt för dig att åtalet mot GL lades ner, och att han nu kanske vinner stämningen på 1 miljon. Men lite svider det alltid när intelligensen är så låg som din.
Jag tycker det är kul att se att det trots allt finns en hel del idioter i detta land. Det är dessa människor som kan utnyttjas till att göra riktiga skitjobb, för de är så jävla dumma så de inte fattar bättre. Du är en av dessa jävla stolpskott, TACK för att du får Sverige att gå runt! Förmodligen lever du på bidrag, men då är du åtminstone med och ökar landets BNP! Tack!