Citat:
Ursprungligen postat av
Sicari0
Tja, angående dina spelvinster som du inte får ut.
Jag jobbar själv inom ett spelbolag och kan dom flesta reglerna, jag har aldrig under mina år någonsin sett vi klagat på buggar då har jag jobbat inom flera olika spelföretag, har du frågat dom ifall gameprovidern kan styrka att buggar har skett?
Jag kan hjälpa dig med ett mail du kan skicka till dom så att det blir lite påtryckningar ifrån din sida.
Kontakta mig så kan jag hjälpa dig helt kostnadsfritt.
Har även kontakter inom media som vi kan använda oss utav för att sätta lite påtryckningar.
nej jag vet det är helt otroligt, har aldrig själv varit med om något liknande heller. jag försökte skicka ett pm till dig men det får jag inte göra ännu tydligen enligt flashbacks regler.
En tanke jag har hur bevisar man att i slutändan att jag har vunnit pengar överhuvudtaget? Jag har ju screenshots men det kan dem väl alltid påstå är fejka eller något liknande, för alla loggar och sånt är ju i deras system så dem har väl inget intresse av att ha kvar dem. Jag har ju dock mejlen där dem påstår att mina vinster är pågrund av fel i deras system, det bevisar ju iaf att jag har vunnit pengar hos dem.