2021-03-26, 15:57
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
för 100000000 gånger

adrian berättade att han syster när dem var yngre sa att han såg ut som en mongolid

Jag sökte och sökte efter det i denna tråd men hittade ej. Löjligt att han blev autonominerad för det... TV4 är patetiska...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon satt Poke bowl på typ Japan eller Korea, det blir ju praktiskt taget hela kartans bredd som är fel. Det räcker till många småmissar.. hon hade någon miss med halva kartan också, som Steffi med lönnsirapen.
Just det, där blir det sjukt långt avstånd.

Vad bråkar Tanja och Pedros om? Är Pedros lite sur för att Tanja spottade honom i ansiktet och därför vill tjafsa med henne om annat.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Min poäng var att det finns säkert HUNDRA TUSENTALS ETNISK svenskar i denna land som inte heller vet svaret på alla kungar i Sverige och deras namn eller vad Kaviar gjort av, men det är ingen som kommer ifrågasätta deras ursprung eller perceive de som mindre svenskar för det and THAT'S A FACT....och det är faktiskt definition på vardagsrasism.

Ja de hade säkert garvat lika mycket om Simon trodde att Kalles kaviar var Kalle nermald eller inte visste vad kungen hette.För det ÄR kul. Skillnaden är då att ingen hade sagt att det var rasism för att han råkar vara vit.
Nu har Nardos rötter i Eritrea och då får man tydligen inte skratta åt okunskapen fastän hon är född här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Jag sökte och sökte efter det i denna tråd men hittade ej. Löjligt att han blev autonominerad för det... TV4 är patetiska...

verkligen säsrskilt när andra gjort värre grejer
2021-03-26, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastaCarbonara
Hoppas! Då händer det något iallafall

Jag tror det kommer leda till att Gamnacken överreagerar och blir för hårdhänt då han inte kan ta en förlust mot tjejer.
Men det vore bara bra för då ryker han
Medlem
Så länge Steph, Katti och Joel inte åker på måndag så är jag nöjd....Nardos och AD får gärna dra och klia varandra på utsidan.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om Steph skulle få lämna kommer jag inte ens att märka av det. Lite trist för hon var en av mina favoriter den första veckan. Men sedan sög Tess in henne och hon blev trist, bitter, ältande. Nu ligger hon i sängen eller sitter i fimprutan. Joel vill jag naturligtvis ha ut helst, men inte till priset av att Steph får stanna. Joel kan jag reta mig på men med Steph har jag ingenting alls. Zero.
Tycker vi röstar ut den som blir kvar av Nardos och Steff. Någon kommer förmodligen att räddas.
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
verkligen säsrskilt när andra gjort värre grejer

Exakt!
2021-03-26, 15:59
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Nardos kan alltså inte ens titta på en världskarta och säga vad som är vad. Hon borde sökt till Särvux istället för Big Brother...
Fast heter lärvux nu
Medlem
Mouchinos avatar
Har Pedram kladdat vispgrädde på Tanja?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja de hade säkert garvat lika mycket om Simon trodde att Kalles kaviar var Kalle nermald eller inte visste vad kungen hette.För det ÄR kul. Skillnaden är då att ingen hade sagt att det var rasism för att han råkar vara vit.
Nu har Nardos rötter i Eritrea och då får man tydligen inte skratta åt okunskapen fastän hon är född här.

+1
2021-03-26, 16:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Tycker vi röstar ut den som blir kvar av Nardos och Steff. Någon kommer förmodligen att räddas.
Gärna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in