2021-03-26, 15:32
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Hahahaha. Han är ju lätt skyldig. Inte en chans att en så ung tjej ligger med ett skelett som honom om det inte är pengar inblandade. Inte i min värld iaf.

Hon gillar äldre män (hennes ex var 30 år äldre); han gillar yngre kvinnor (hans nuvarande är 35 år yngre). Det är väl inte helt ovanligt? Många tjejer på Juridicum i Uppsala har ju jämfört hans utseende och stil med sångaren David Bowie. Det är väl ändå inte så illa?
Citera
2021-03-26, 15:33
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ok. Du har våldtagit mig. Nu måste alla tro på det! ÄCKLIGA VÅLDTÄKTSMAN IN I FINKAN MED DIG!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Om du är man så rekommenderar jag dig att stöta på henne då, du kan få hennes mobilnummer av mig. Lycka till!

Nej, man "måste" inte tro på det, men de flesta tror på det eftersom de vet hur sådana här män fungerar. Fråga dig själv, skulle du låta din syster, flickvän, fru, dotter eller mamma fira jul med vissa män? Nej? Det är för att du själv vet hur vissa kan vara.

Vet jag säkerligen att detta har skett? Nej, men personligen tror jag på kvinnan. Vad är det för motiv för en 70+ årig man att spendera tid med en 30-årig psykiskt ostabil kvinna och sedan ha sex med henne. Finns mest en motivering till det - att få enkelt sex.
Citera
2021-03-26, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderno
Jag tänker snarare på överfallsvåldtäkter, för det kan väl inte (bara) vara gamla gubbar som som kvinnor bör få försvara sig mot enligt Expressen-skribenten (angående kopplingen till trådämnet)? Många av de allvarligaste (de flesta) våldsgärningarna begås ju av för offret okända gärningsmän.

Att få försvara sig mot våldsmän kan bli nödvändig i samband med att brottsfrekvensen ökar.
Ökar brottsfrekvensen eller ökar anmälningsfrekvensen?
Ökar de påstått upplevde överfallen?
Det är märkligt att ett bestämt dokumenterat möte kan bli ett plötsligt överfall av okänd i den egna lägenheten med omkullvälta möbler mm mm.
Här har jag erfarenhet.
Ömhetstörstande lycksökare finns det gott om, tyvärr delvis därför statistiken på dömda i våldtäktsmål är så låg.
Skänk en tanke till dem som sitter oskyldigt dömda för detta avskyvärda brott, eller dom kvinnor som ej blir betrodda pga dessa lycksökare till vänner i kvinnokören.
Citera
2021-03-26, 15:35
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
Vet jag säkerligen att detta har skett? Nej, men personligen tror jag på kvinnan. Vad är det för motiv för en 70+ årig man att spendera tid med en 30-årig psykiskt ostabil kvinna och sedan ha sex med henne. Finns mest en motivering till det - att få enkelt sex.

Nej, man "måste" inte tro på det, men de flesta tror på det eftersom de vet hur sådana här män fungerar. Fråga dig själv, skulle du låta din syster, flickvän, fru, dotter eller mamma fira jul med vissa män? Nej? Det är för att du själv vet hur vissa kan vara.

Ja? Så bara för de har sex så är det en våldtäkt? Eller vad fan menar du?
Citera
2021-03-26, 15:36
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Hon gillar äldre män (hennes ex var 30 år äldre); han gillar yngre kvinnor (hans nuvarande är 35 år yngre). Det är väl inte helt ovanligt? Många tjejer på Juridicum i Uppsala har ju jämfört hans utseende och stil med sångaren David Bowie. Det är väl ändå inte så illa?
Bowie var superbögen numero uno. Hade en sval feminin framtoning. Ibland pojkaktig.
Man kanske kan säga att GL också har en viss pojkaktig charm. För mig förefaller han dock ha noll sex appeal.
Citera
2021-03-26, 15:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Förstår också att hans utseende och utstrålning spelar in. Han utstrålar vitalt självförtroende, har glimten i ögat, rufsig i håret på en del bilder, ser pojkaktigt busig ut.

GL ser ut och rör sig som Frankensteins moster fått barn med betjänten i Familjen Adams.
Har väldigt svårt att tro att kvinnor skulle välja honom framför Tomas Bodström tex
Nu är ju Tomas gift, men där skulle jag inte tveka en sekund om han beskrivs som omflockad av en massa kvinnor.
Sportig, solbränd, snyggt utseende definitivt en alfahanne.
Citera
2021-03-26, 15:38
Medlem
Citat:
Nej, snarare resonerar incels som du - som inte kan ta till sig att andra män är framgångsrika med kvinnor.

Jag talar av egen erfarenhet att man får göra vad man vill med kvinnor, om man ser bra ut och har status.
Och vad har det med GL att göra, som är både grisful och 0 pondus??
Citera
2021-03-26, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Inte alls konstigt. Helt enligt reglerna om man har skyddade personuppgifter.

Hon borde inte få ha skyddad identitet. Alla män borde varnas för denna sol o vårare.
Romansbedrägeri
https://www.rattsakuten.se/romansbedrageri/chargeback/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Vem är det som suttit frihetsberövad med restriktioner? Vilket jävla helvete att sitta oskyldigt häktad i 16 dagar. Testa själv innan du kastar piss i duschen.

Du missar min poäng helt. Jag hävdar inte att det inte skulle vara ett helvete. Jag påtalar bara den uppenbara ironin. Sen kan man ju också diskutera huruvida en miljon är ett rimligt anspråk.

Kasta piss i duschen är inget etablerat talesätt och det betyder ingenting mer än just kasta piss i duschen så där förstår jag inte riktigt vart du vill komma, men jag antar att du vill få till någon form av comeback på mitt kasta bajs i glashus? Saknar helt finess tyvärr men A for trying!
Citera
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ja? Så bara för de har sex så är det en våldtäkt? Eller vad fan menar du?

Varför skulle en 30-årig kvinna vilja ha sex med en 70+ man? Han vet dessutom att hon har mentala problem. Han har ju uppenbarligen varit medveten om hennes psykiska instabilitet och förmodligen valt ut henne just för att psykiskt labila människor är svagare. Svagare människor är lättare att få sin vilja genom med. Dvs. predatoriskt beteende. Ni är sjukt naiva.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
GL ser ut och rör sig som Frankensteins moster fått barn med betjänten i Familjen Adams.
Har väldigt svårt att tro att kvinnor skulle välja honom framför Tomas Bodström tex
Nu är ju Tomas gift, men där skulle jag inte tveka en sekund om han beskrivs som omflockad av en massa kvinnor.
Sportig, solbränd, snyggt utseende definitivt en alfahanne.
Tomas B är ju både skitsnygg och sexig. Ingen tävlan, men nu handlar tråden om GL.
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungen98
Och vad har det med GL att göra, som är både grisful och 0 pondus??

Varför tror du yngre kvinnor dras till honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in