2021-03-26, 14:03
Medlem
MEN OJ Vad mkt han hjälper dem!! 😮
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Är dock kanske lite mer kristen, kanske. Gillar julen, julottan, påsken. Känner en viss närhet till kyrka och bra karaktär. Men inte hela den hierarkin. Islam är ännu inte upplyst som kristendomen och därför ännu sitter på ålderdomliga lagar och principer.

Jackie är lite speciellt och jag hoppas hon kan röra om. Men har inga förhoppningar. Alla verkar ju bli helt förstörda när de väl har klivit in och anpassar sig till idiotin. Finns knappt någon som urskiljer sig i år.
Åfan. Jag undviker Jul och påsk .m.m länge sedan jag firade sånt,
har inga barn själv så. Annars hade jag firat Jul .m.m.

Aa Hoppas JaQi rör om ordentligt.
JaQi känns som att hon skulle kunna konfrontera Nardos.
Som alla andra är så rädda att hamna i konflikt med.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Funderade också på det!

Haeggis är fårtestiklar, inte inälvor som i min värld är tarnar, lever, njurar och lungor.
Haggis är fylld fårmage. Korn och kött och sånt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Haggish är väl Skottland eller England

HAGGIS är en rätt från Skottland ja.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Illa vet jag inte, vore kanske bra?😁

Haha ja skiten läggs ner och jag slipper släpa med mig min laptop på toa när jag borstar tänderna

Eller så fortsätter dom eftersom det är bättre dom hålls inlåsta när alla är smittade med covid. Alla sängliggande i respirator. Det blir en ny variant av serien cityakuten.
2021-03-26, 14:04
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Madde Memma Finlands nationalrätt ja man ser dem är inte hemma på många ställen där....
Wtf är Memma då?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Det är ett jävla liv på insta om vardagsrasism. Det är för folk (Judith) har frågat Nardos om uppenbara svenska saker för att testa hennes kunskaper.

Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Yes, han sa det på sin story. Och han brinner ju för ämnet.
Men då får han fanimej även ta upp Nardos o Pedrams snack om Vita! Men det lär väl inte hända antar jag

Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Att fråga någon vad den vet om Sverige är alltså värre än att våldföra sig på någon, välkommen till nya Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vi får väl hoppas att det är ett skämt! Alltså, han berättar ju massa skit till Madde som han inte sa till Joel.

Det är tamigfan det sjukaste och mest PK jag har hört. Det var INGEN rasism i det samtalet. Förstå mig rätt.. Jag avskyr Judith och tycker hon ska kastas ut för att hon är en sexuell predator men rasist är hon INTE. Nardos kommer få så mycket vatten på sin kvarn och dra på sig offerkoftan om hur vidriga de hemska svennarna är mot henne efter detta. Hon frågade ju dessutom själv, och alla hade trevligt och skrattade. Hur kan man få det till rasism..? Jag fattar ingenting av dagens skitnödiga samhälle.
Hoppas och tror fortfarande att det är ett dåligt skämt tills jag ser med egna ögon att han verkligen ska ta upp det.
Medlem
Blaisens avatar
Om de har en maxtid, varför säger han inte tiden innan de börjar och sen kanske håller käften lite mer?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Eller Irländskt?
Skotskt
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Eller Irländskt?
Ok, vi säger Storbritannien då😀
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Haggish är väl Skottland eller England
Skottland. Man har väl sett filmen Highlander.
Medlem
Fyfan vilken dryg tävling. Tar ju hela dagen. Smart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in