2021-03-26, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är det sjukaste jag någonsin hört.
Eller hur? Är fortfarande i chock.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nja, kanske inte rasism som så men har yttrst sällan något bra att säga om de vita. Däremot hyllar och rättfärdigar han ALLT Nardos gör i princip. Hon kan bete sig hur illa som helst men han försvarar henne. Joel och Pedram lyfter han också, Katti hatar han passionerat, ALLT hon säger och gör är fel. Han var het på Tess men efter att hon vid något tillfälle satte Nardos på plats, tror det var rövkomplimangen, rasade hennes aktier till zero Kelvin.

Om någon annan än Nardos eller Joel får immunitet idag blir jag jäkligt förvånad.

Kämpar som ett djur för att läsa ikapp men det är en utmaning och jävligt trist när 3/4 handlar om Adriangate. Kan inte dessa kärleksvurmare skapa en egen tråd, pretty please with sugar on top

Återigen (har skrivit det förr) så hyllar han Emelie (som är vit) och dissar Katti (som inte är vit) så klassar honom knappast som rasist! Däremot favoriserar han. Nu råkar han favorisera en icke vit person men han är inte rasist för det.

Hur han sen kan favorisera någon som Nardos är för mig en gåta...
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Har inte Instagram men fick kika på sambos telefon nu. Undra om han faktiskt ska in fysiskt i huset, om så är fallet så lär det vara i skyddsutrustning eftersom i storyn som han la upp så ser det ut som att han är på ett kontor och det sitter folk i bås i bakgrunden och jobbar. Så karaktär verkar det inte vara.

Ja det har du rätt i, det tänkte jag inte på! Är ju typ ett kontorslandskap han vandrar i så om det är filmat idag så är det ju inte karantän. För jag har svårt att tro att det är helt folktomt där... Men man vet ju inte. Och det måste ju vara inspelat nyligen eftersom han pratar om vardagsrasismen.
2021-03-26, 12:38
Medlem
Ridnes avatar
Man slår på liven, och hoppas på något annat än sektkumbayastämning efter gårdagens kärlekscirkel.. Möts av att alla lärare ska säga något fint om alla som hänger löst.
FAN SKÄRP EEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur kul är detta Hare Krishna läger att titta på tror de?
2021-03-26, 12:39
Medlem
xrlpyts avatar
Ska Dikmen köra ett gymnastikprov då, eftersom det är det som är kvar på tavlan i lärarrummet? Eller kommer han välja valfritt? Typ afrikanska huvudstäder...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
🍷🍷🍷
jag har skorpion i ascendenten så den som vet vi vet.
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-03-26 kl. 12:44.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hans personlighet och sociala kompetens gör honom sexig. Dessutom är han två meter lång, bara det är sexigt i sig.
Nja, håller med om det du skriver om du bytt ut ordet sexig mot charmig eller gullig. Men jag kan inte se det sexiga i honom, tyvärr! Han är för rödhårig och blek för det. Jag säger inte att han är ful, det är han inte men min muttis slår inga volter.
2021-03-26, 12:40
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vem ska läxa upp Dickpick som tror det är helt okey att säga vad som helst om Sveriges nya villebråd vita män?
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Aldrig i livet att hon kom in.
Är det nån så är det Jullan, hon säkert få fart på Officeren dessutom

Fan det är något i mig som inte vill att Jullan ska in. Måste djupgräva efter en förklaring för jag älskar ju henne.

Det måste vara något med att hon är för bra för detta gäng. Minnena av henne är alldeles för underbara för att blandas in i något nytt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Victoria, Mergin lr Julia ska in, varför sprids såna rykten?

Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Av dagens yngre, går knappt någon till kyrkan längre.
Förr var det nog mer vanligt.
Jag är kristen på pappret. Men kan inget om kristendomen typ.
Mer än att man hade skolavslutning i kyrkan när jag va liten.
Kanske därför jag är så smart hehe
Men det känns som Muslimer tar Religionen som en Lagbok.

Mina pundar'gener ger mig varningsklockor om den nya Tjejen JaQi.
Känns som hon kan dra en och en annan, och Kicka en.

Yep. Är dock kanske lite mer kristen, kanske. Gillar julen, julottan, påsken. Känner en viss närhet till kyrka och bra karaktär. Men inte hela den hierarkin. Islam är ännu inte upplyst som kristendomen och därför ännu sitter på ålderdomliga lagar och principer.

Jackie är lite speciellt och jag hoppas hon kan röra om. Men har inga förhoppningar. Alla verkar ju bli helt förstörda när de väl har klivit in och anpassar sig till idiotin. Finns knappt någon som urskiljer sig i år.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag har skorpion i ascendenten så den som vet vi vet.
Jag har ingen aning om vad det betyder. Du hade lika gärna kunnat dragit någon avancerad matematisk formel. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ Det roliga är jag ville slippa astrologitjafset men nu blir jag ju typ nyfiken.
2021-03-26, 12:41
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nja, håller med om det du skriver om du bytt ut ordet sexig mot charmig eller gullig. Men jag kan inte se det sexiga i honom, tyvärr! Han är för rödhårig och blek för det. Jag säger inte att han är ful, det är han inte men min muttis slår inga volter.

Jag skulle säga att han är ful. Förlåt Mauri!

Men jag är snubbe och straight, så vad vet jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in