2021-03-26, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nja, håller med om det du skriver om du bytt ut ordet sexig mot charmig eller gullig. Men jag kan inte se det sexiga i honom, tyvärr! Han är för rödhårig och blek för det. Jag säger inte att han är ful, det är han inte men min muttis slår inga volter.
Haha alltså det absolut sexigaste jag vet är humor och självdistans. Han har båda i överflöd. PLUS lång. Därför är han sexig i min bok. Looks är inte allt, Catchup!
2021-03-26, 13:03
Medlem
herpesvårtas avatar
Hahaha otippat att Alex berättar att han fått smeknamnet "vibben" av sina kompisar då han vid ett tillfälle trodde han hade halva inne och kände vibbar från en tjej men som visade sig vara helt fel och en ren missuppfattning.

Ge gubben en kurs i kvinnokunskap! Allvetaren Pedram kan väl hålla i den?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ska dikmen anklaga de intagna för rasism då ska jag sitta och blänga som en vit kränkt Karina på han.Sexuella trakasserier tycker jag hade varit ett bättre ämne att ta upp. BB-Peter Svensson-Rung som numer går i koppel som en liten knähund efter en nazifeministen Nina Rung (som forskar om våld och våldtäkter gentemot kvinnor) kanske kan ta den lektionen.
Peter Svensson?
Inte han som redlös på gränsen till medvetslös, pissade på golvet och i en väska nångång på det glada 2000 talet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet! Fick ett telefonsamtal och kommer tillbaka till detta. Vad är problemet? Varför i helvetet måste den där äckelfittan uppmuntra till sånt här! För nog fan var det hennes idé!!!

Gäsp håller med . Så trött på deras jäkla samtal terapier
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jisses, det känns som en annalkande katastrof som kommer att sluta som Stockholms blodbad, ändå måste jag titta fast jag kommer att bli vansinnigt upprörd. Jag är en mycket sjuk människa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Peter Svensson?
Inte han som redlös på gränsen till medvetslös, pissade på golvet och i en väska nångång på det glada 2000 talet?

ja han
2021-03-26, 13:04
Bannlyst
Hon som sköter Nardos insta har drivit på frågan om rasism i huset, om hon tror det ska gynna Nardos så tror hon fel.
Finns ingen jävla rasism i huset, för i så fall hade dom åkt ut direkt.

Filip sa att han nyss köpt sin första lägenhet i Stockholm, han tjänar bra på sitt skitsnack 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
2021-03-26, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hahaha otippat att Alex berättar att han fått smeknamnet "vibben" av sina kompisar då han vid ett tillfälle trodde han hade halva inne och kände vibbar från en tjej men som visade sig vara helt fel och en ren missuppfattning.

haha så han raggar som reine brynolfsson i black jack utanför huset med
2021-03-26, 13:05
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Läste detta samtidigt som jag hörde Judiths otäcka röst och hennes förbannade tjat om "LLL" och känner mest att någon kan väl vara så vänlig att ge henne LIVETS LOSKIGASTE LOSKA rakt i ansiktet.

Sug på den typen av "LLL" och var så vänlig att hålla tyst sen. 😤
👊😁
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Har vi någon annan källa än exonphspoiler som kan bekräfta att Julia, Victoria och mergim ska in?

Ja, som mullvader, men vi ska rösta in en av dom.
2021-03-26, 13:06
Medlem
Gutis avatar
Citat:

Ändå skönt att han har den skälvdistansen och att de fortsatte med skämtet om Emelie och honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in