Citat:
Ursprungligen postat av
Svart-Skalle
Intressant att rasister på FB försöker stämpla Filip som rasist. Visa mig var någonstans Filip har visat någon form av "rasism".
Om du kan visa mig det så ställer jag mig på er sida, om du inte kan hänvisa till något så kan du och alla dina polare här hålla käften from nu angående att Filip skulle vara rasist.
Jag hatar vissa folkgrupper så jag är inte helt "ren" själv - precis som ni - men har inte sett Filip uppvisa någon rasism alls. Rätt ska va rätt.
Nja, kanske inte rasism som så men har yttrst sällan något bra att säga om de vita. Däremot hyllar och rättfärdigar han ALLT Nardos gör i princip. Hon kan bete sig hur illa som helst men han försvarar henne. Joel och Pedram lyfter han också, Katti hatar han passionerat, ALLT hon säger och gör är fel. Han var het på Tess men efter att hon vid något tillfälle satte Nardos på plats, tror det var rövkomplimangen, rasade hennes aktier till zero Kelvin.
Om någon annan än Nardos eller Joel får immunitet idag blir jag jäkligt förvånad.
Kämpar som ett djur för att läsa ikapp men det är en utmaning och jävligt trist när 3/4 handlar om Adriangate. Kan inte dessa kärleksvurmare skapa en egen tråd, pretty please with sugar on top :D