2021-03-26, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Håll käften!

Fyfan vad jag skrattar
2021-03-26, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Steffi tycker Mustiga Mauri är sexig

oof
Är helt med Steffi på den. Han är sexig 🤭

Appen funkar inte, så kan inte kolla vad som sker idag. Någon som kan recapa schemat lite snabbt? Är det någon fler som blivit immun än?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
läste inte ens. Bara trött på att behöva se era besatta inlägg.

Hahahha 🤣 finns nog värre här inne om är besatta här inne ✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vet inte vart infon om att han ska dela ut immunitet kl 13 kommer ifrån men jag kollade hans story nu och han säger i en story att han kommer in strax efter kl 14 och i nästa story att han fått ny info att det blir lite senare än strax efter kl 14.

Kom på nu att det stod nog kl 13 i brevet dom fick in att det var kl 13 rektorn ska in men då antar jag att det blir först vid närmare 15. Om det inte är kunskapsfågeln kl 13.

Edit: jo och han säger nåt om att han ska prata om vardagsrasism pga att det kommit upp. Kommer inte ihåg ordagrant, kolla hans story.
Har inte Instagram men fick kika på sambos telefon nu. Undra om han faktiskt ska in fysiskt i huset, om så är fallet så lär det vara i skyddsutrustning eftersom i storyn som han la upp så ser det ut som att han är på ett kontor och det sitter folk i bås i bakgrunden och jobbar. Så karaktär verkar det inte vara.
2021-03-26, 12:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Aldrig i livet att hon kom in.
Är det nån så är det Jullan, hon säkert få fart på Officeren dessutom
Olga ska in japp och då lär Officeren få fart på påkarna så myteristen hmanar i hans armar som sig bör
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Steffi tycker Mustiga Mauri är sexig

oof
Jag hörde det också och undrar vad fan hon har för killsmak.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Bra rutit! Nu räcker det med hittepåromanser, AD vill ha 1 miljon inget annat!

Han är där för miljonen och spelet 100%
2021-03-26, 12:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Intressant att rasister på FB försöker stämpla Filip som rasist. Visa mig var någonstans Filip har visat någon form av "rasism".

Om du kan visa mig det så ställer jag mig på er sida, om du inte kan hänvisa till något så kan du och alla dina polare här hålla käften from nu angående att Filip skulle vara rasist.

Jag hatar vissa folkgrupper så jag är inte helt "ren" själv - precis som ni - men har inte sett Filip uppvisa någon rasism alls. Rätt ska va rätt.

Nja, kanske inte rasism som så men har yttrst sällan något bra att säga om de vita. Däremot hyllar och rättfärdigar han ALLT Nardos gör i princip. Hon kan bete sig hur illa som helst men han försvarar henne. Joel och Pedram lyfter han också, Katti hatar han passionerat, ALLT hon säger och gör är fel. Han var het på Tess men efter att hon vid något tillfälle satte Nardos på plats, tror det var rövkomplimangen, rasade hennes aktier till zero Kelvin.

Om någon annan än Nardos eller Joel får immunitet idag blir jag jäkligt förvånad.

Kämpar som ett djur för att läsa ikapp men det är en utmaning och jävligt trist när 3/4 handlar om Adriangate. Kan inte dessa kärleksvurmare skapa en egen tråd, pretty please with sugar on top :D
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Slänger dom in Filip för att försöka få tyst på alla kommentarer på instagram? Joel och Nardos fans verkar tro att det här är jättebra för dom, men jag är benägen att tro tvärtom. Upplever att Filip inte är populär bland de som bara tittar avsnitt eftersom många upplever att han favoriserar. Upplever dom tittarna nu att han till och med går in i huset med den favoriseringen kan det snarare bli så att tittarna vänder och vill rädda dom som han ger sig på. Bara se hur mycket stöd Katti fick för att hon blev vald till att tävla mot Adrian och åkte ut.

Tror detsamma. Kommer få motsatt effekt än vad dom hoppas på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Appen funkar inte, så kan inte kolla vad som sker idag. Någon som kan recapa schemat lite snabbt? Är det någon fler som blivit immun än?
Men sluta nu. Jag kan tycka att han har en viss charm då han verkar ha en rolig och snäll personlighet. Men sexig?
2021-03-26, 12:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Det är det sjukaste jag någonsin hört.
2021-03-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men sluta nu. Jag kan tycka att han har en viss charm då han verkar ha en rolig och snäll personlighet. Men sexig?
Hans personlighet och sociala kompetens gör honom sexig. Dessutom är han två meter lång, bara det är sexigt i sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in