2021-03-26, 10:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashEnter
Ja, hon har en tveksam historik. En historik som du inte verkar begripa att GL hade vetskap om och helt enkelt valde att utnyttja situationen. Begriper du det? Nej, det är klart att du inte gör.
Det enda Lambertz hade vetskap om är det hon hade berättat för honom. Tror du han har någon specialterminal i sitt pensionärshem där han kan plocka upp psykjournaler & gamla förundersökningar.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2021-03-26 kl. 10:15.
Citera
2021-03-26, 10:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Haha, va?!

https://www.expressen.se/kronikorer/irena-pozar/han-kallas-knullkungen-hon-bor-pa-skyddat-boende/

Edit: Ser att vi har en användare som kallat honom det här, 23/3.
Om vi skall ge Irene Pozar lite mer material så skulle jag bara vilja inflika att att jag under inga som helst omständigheter ens skulle vilja våldta henne.
Citera
2021-03-26, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Inte? Han polisanmälde henne för våldtäkt.

Var har du läst det?
Citera
2021-03-26, 10:19
Medlem
Tydligen lade åklagaren ned Lambertz anmälan om falsk tillvitelse strax efter att "hennes" anmälan mot Lambertz hade lags ned. Vad fan??? Dessutom är det så det fungerar? att samma åklagare som sköter en anmälan mot någon också hanterar eventuella anmälan om falsk tillvitelse? Då blir det nog så att dom bara lägger ned per automatik. Detsamma hände mig, jag anmälde falsk tillvitelse för typ 6 år sedan i ett fall men det lades ned direkt efter att den falska anmälan mot mig lades ned. Jävlar vilket ruttet system
Citera
2021-03-26, 10:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Var har du läst det?
Den anmälan har länkats tidigare i tråden.
Citera
2021-03-26, 10:24
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Är det någon av dom som är "nöjesprofilen" som den sjuka kvinnan falskanmält tidigare?

Nej, Brynolf är trollkarl.....

https://www.youtube.com/watch?v=5epeq-OqhM0

Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Kompanjonen är idag 38 år gammal, om jag minns rätt när jag sökte på namnet.
Hon har mycket foundation så åldern är svår att avgöra, men hon ser etniskt ut som någon som kan ha det förnamnet.

Angående LB:s anmälan om falsk tillvitelse.
EA gjorde inte anmälan om våldtäkten personligen, hon har gått via en bulvan.
Det är alltså inte bara EA som ligger bakom våldtäktsanmälan, utan minst en till, liksom i de andra fallen.

En kvinnlig polisanställd har tidigare nämnts i tråden, David Massi talar om en kvinnlig polis som gjort saker som han antyder om hjälpt EA. Polisspåret är en intressant ledtråd.
https://www.youtube.com/watch?v=STsVHHTCt_4

Polisspåret tycker jag är mycket intressant, ja. I.K. har ju nu varit invilverad i 2 högprofilsfall, Assange och G.L.
Senast redigerad av Marie-Antoinette 2021-03-26 kl. 10:30. Anledning: ta bort
Citera
2021-03-26, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Ja, och vad är hennes medhjälpares olika roller i de tidigare bedrägeriförsöken?

Är ”LV” samma väninna som var med vid bedrägeriförsöket i målet som ska upp angående förtal nästa månad?

”F.d. sambo”. Har denna person, vem det nu är, också medverkat i något tidigare fall?

”Och hon hade åberopat vittnesmål av en kamrat, LV, som sagt att EP vid ett videosamtal någon halvtimme tidigare var redlös och slocknade. Men nu visade det raderade meddelandet att hon talade med kamraten i telefon en halvtimme ungefär efter den påstådda redlösheten, och även skickade meddelanden till sin f.d. sambo (de raderade meddelandena hittades i hans telefon). I ett av meddelandena stod det "Göran är aspackad".

http://goranlambertz.se/fredagsbetraktelse/

Yes! Nu börjar det likna ngt..
GL funderar på om alla de 3-4 som vi vet har drabbats av denna manipulerande lögnerska skulle göra en gemensam anmälan om falsk tillvitelse. Svårt att lägga ner den i en axelryckning, eftersom lögnerna är så uppenbara.

Jag tror att PA åtminstone nappar på detta och juristen som fick sitta häktad ca 7 månader borde rimligtvis vilja se någon sorts rättvisa..

Hoppas verkligen att dessa män slår sig ihop och ser till en gång för alla att tysta ner o låsa in den här bedragerskan.

Att dels använda rättens resurser till trams borde straffas. Dels att försöka gång efter annan förstöra en annan människas liv för ekonomisk vinnings skull borde definitivt straffas.
Citera
2021-03-26, 10:26
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Sjukt intressant, om allt ovanstående stämmer - och det tydligen finns ett tema med liknande händelser tidigare.

Vad tusan krävs som bevis för att man är en som fejkar anmälningar???
Om inte detta räcker liksom...

Göran må vara en skitstövel, sliskhög, men fy tusan att hålla på så som hon gör. Verkligen Sjukt.
Det ÄR brottsligt och bör anmälas!
Tyvärr svårt att styrka brott. Hon kan hävda att hon spelar in ljudet för att hon inte riktigt litar på män och om de skulle våldta henne så har hon bevis. Orimligt ja, utom rimligt tvivel? Nja. I fallet från 2018 hävdade hon att hon satte igång inspelningen efter att mannen börjat ta för sig av henne mot sin vilja. Hon kan ju hävda samma sak angående Lambertz.

Så detta räcker inte.

Den här gången var det dessutom via vännen som polisanmälan kom in, vilket hon poängterar, förmodligen ett säkerhetsarrangemang från hennes sida.

Men en varning till kommande män som tänker dejta henne måste utfärdas! De måste utgå från att hon har en inspelning igång under sexakter och gärna klipper i detta material. Utbrister hon plötsligt högt ”nej,nej jag vill inte” så är en anmälan nära. Oavsett att mannen slutar omedelbart. Den som gärna vill dejta henne ändå (trots riskerna) pga att hon är relativt snygg, bör vidta egna motmedel som att ha en egen inspelning igång.

Fast män som googlar sin dejts namn hittar väl inte hit, och möjligen kommer hon byta namn så att det inte ens blir möjligt i framtiden.
Citera
2021-03-26, 10:26
Medlem
Chef.Skinners avatar
Jag vet inte om det har varit uppe i tråden tidigare men nu är i alla fall Lambertz tvistemål registrerat hos Stockholms tingsrätt.

Stockholms TR T 4746-21 https://docdro.id/GEgIuWc
Citera
2021-03-26, 10:27
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Lol nej det har han ju inte påstått.

G.L. har ju t o m polisanmält E.A. för våldtäkt, och G.L. skriver om det på sin blogg!!
Citera
2021-03-26, 10:28
Medlem
Asmodeusvults avatar
Enligt uppgift så jobbar åtminstone en reporter på Expressen med att få Lambertz berättelser i sin senaste text bekräftade ”från annat håll” och så snart detta är gjort ska vågskålen tydligen vägas upp mot alla snyftreportagen med en längre artikel.

http://goranlambertz.se/fredagsbetraktelse/
Citera
2021-03-26, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Triangulering är ju också ett typiskt borderlinebeteende, att dra in en tredje part (triangeldrama). Känner igen det där med att hon inte bara kan sitta och fira julafton med en person, utan även sms:ar med sitt ex och sin kompis och skriver att Göran är aspackad.

Ville säkert skryta: här sitter JAG o super med den f.d. JK o JR på självaste julafton.

Jag skulle bli förvånad om hon inte tog bilder också för att kunna visa dem för sina kompisar i efterskott. Eller möjligtvis skickade hon ”bevismaterialet” t.ex. vid toabesök..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in