Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-25, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Bli inte förvånade ifall det tvärvänder och den sjunker drastiskt. Det finns en risk för att detta är en falsk short squeeze där priset tillåts gå upp till det värderade $175 för att sedan tappa 50% eller mer i värde för att få det att se ut som att det är över.

Kom ihåg att priset är manipulerat och inte spelar någon roll i detta skede.

Jag tror på detta, vi är mitt i en mindfuck
Citera
2021-03-25, 19:41
SEC har ett möte bakom stängda dörrar nu (sedan 19:30 svensk tid). Man diskuterar bland annat ”Other matters relating to examinations and enforcement proceedings”.

https://www.sec.gov/news/closedmeetings/2021/ssamtg032521.htm
Citera
2021-03-25, 20:22
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Om du köpte 10 för $1,200 vid öppning skulle de i skrivande stund vara värda $1,560.

Inte så pjåkigt för ett bolag som snart går i konkurs.

Du är välkommen när du är redo!

Konkurs blir det aldrig!
Citera
2021-03-25, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Ja det börjar bli trångt nu.

Ryan Cohen tweetade precis:

https://twitter.com/ryancohen/status/1375159657166209031?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1375159657166209031%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.redditm edia.com%2Fmediaembed%2Fmd5kco%3Fresponsive%3Dtrue is_nightmode%3Dtr ue

Såg det 😁
Detta kan sluta hur som helst, jag har tjänat vad jag ska på aktien och håller fast nu 💎💎
Citera
2021-03-25, 20:28
Medlem
Citat:
SEC har ett möte bakom stängda dörrar nu (sedan 19:30 svensk tid). Man diskuterar bland annat ”Other matters relating to examinations and enforcement proceedings”.

https://www.sec.gov/news/closedmeetings/2021/ssamtg032521.htm

Spännande! Man hoppas ju att någon myndighet sätter ner foten och säger att "Nu får det vara nog" och tvinga hedgarna att städa upp den röran de skapat.

Hedgarna har satt sig själva där de sitter. Det finns ingen anledning att låta dem komma undan eller att stötta dem ekonomiskt med skattemedel. De får fan fixa fram pengarna själva och lämna tillbaka alla lånade aktier.

Fast först måste de köpa aktierna av oss innan de kan lämna tillbaka dem
Citera
2021-03-25, 20:40
Medlem
Vansterpartiets avatar
Stormigt i båten, tuffar på fint idag.
Citera
2021-03-25, 20:41
Medlem
Sista halvtimmen nu för dagen. Det ska bli mycket spännande att följa nu. Vad som helst kan hända.

Såna här dagar när den bara har tickat på upp upp upp så kan det smälla till åt vilket håll som helst när som helst.

Så många frågor. Har shortarna ammunition kvar att göra något? Vi är ju på SSR-list idag. Så kanske måste de vänta tills imorgon om de ska hitta på något för att sänka kursen. Imorgon är det fredag. Optioner går ut då. Om det fortsätter ticka på uppåt sista halvtimman nu idag så misstänker jag att det kommer vara stor grön förhandel imorgon. Om det är en massiv uppgång imorgn kan massa optioner gå i lås. Då kan snöbollen börja rulla och bli gigantisk. Så därför förväntar jag mig någon form av attack. Men hedgarna har ju bränt rätt mycket ammunition nu i 2 månader så frågan är om det finns något krut kvar i bössorna.

Vi har stått emot bra hittils. Låt oss fortsätta göra det vi är bra på. Vi håller!
Citera
2021-03-25, 21:05
Citat:
Ursprungligen postat av gman2012
Vi är ju på SSR-list idag.

Det spelar ingen roll eftersom de kan blanka ETF som delvis består av GME för att sänka GME. Dessutom kan de blanka när kursen går uppåt. SSR förbjuder bara blankning när kursen faller.

I praktiken spelar det ingen roll ifall det är på SSR eller inte vad vi sett, tyvärr.
Senast redigerad av kodapan 2021-03-25 kl. 21:07.
Citera
2021-03-25, 21:53
Medlem
Lagerkommandants avatar
Grattis alla som höll!
Vart är belackarna nu? Helt borta som vanligt.
Älskar att trådens bästa kontraindikator träffat botten minst två gånger med sina säljrekar.

🦍🚀
Citera
2021-03-25, 22:24
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Grattis alla som höll!
Vart är belackarna nu? Helt borta som vanligt.
Älskar att trådens bästa kontraindikator träffat botten minst två gånger med sina säljrekar.

🦍🚀

Undrar bara vad ni hurrar över? Nedåtgående trenden,deadcat bouncen eller kommande 10k 😂😂😂
Nä allvarligt talat,hoppas det går för vägen för er 🙏
Citera
2021-03-25, 22:30
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll eftersom de kan blanka ETF som delvis består av GME för att sänka GME. Dessutom kan de blanka när kursen går uppåt. SSR förbjuder bara blankning när kursen faller.

I praktiken spelar det ingen roll ifall det är på SSR eller inte vad vi sett, tyvärr.

Okej. Kan du förklara det där för mig? För jag har hört det där tidigare men aldrig riktigt fattat. Har hört det där att när vi är på SSR-list så kan de ändå shorta på "upticks" etc men inte på "downticks" eller tvärtom, minns ej.

Är upticks "bids" och downticks "ask"?

Tacksam för förklaring. Och tänk att du förklarar för en som inte är 100% på alla termer och så när det gäller aktier.

Bra hållt idag! Diamond Hands!
Citera
2021-03-25, 22:32
Medlem
Spännande dag apor, då hoppas vi att det fortsätter så här imorgon.

💎🙌🦍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in