2021-03-25, 21:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det hade hjälpt om produktionen skickade in en till snygg man. Men nu har snart halva tiden gått. Vad fan väntar de på?

De trodde väl att Alex var en hunk... Tror inte att många kvinnor skulle säga att han är det dock. De hade kunnat fråga mig så hade jag castat in en riktig man som hade satt alla flickors hjärtan (och trosor ) i brand därinne. Adrian är hunk, men torr som fnöske. Alex är inte hunk någonstans.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Haha, det kan man tro.
Han har dock en helt annan mental status.
Nardos är rakt igenom ointellligent.
Jo och ingen självinsikt får man ej glömma
Medlem
Emelie bekräftar i poolen att hon har tycke för någon i huset.
Medlem
Neeejjj Nu Kommer Cartman 😭😭😭😭
2021-03-25, 21:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja!

Vet inte vad resten håller på med. Såhär dåligt har dom inte välkomnat nån deltagare hittills.
Ja det är illa. Tror många blev osäkra kring nya tjejen och håller sig undan. Förutom Tanja och Emelie som troligen är rätt less på sina vanliga huskompisar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hoppas som faaaaan att det blir imorgon. Ska köra BB-drinklek med mina två bubbelflaskor i min ensamhet så hoppas på real KAOZ så jag blir full som en kastrull.
Eftersom jag är upptagen imorgon så lär det absolut hända! Hoppas att några kan spåra ut ikväll.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon hade verkligen passat i Gift vid första ögonkastet.
Eller hur. Nu har inte jag sett på flera säsonger men det känns som hon hade passat i det tempot och formatet.
Medlem
Citat:
Hoppas som faaaaan att det blir imorgon. Ska köra BB-drinklek med mina två bubbelflaskor i min ensamhet så hoppas på real KAOZ så jag blir full som en kastrull.
Imorgon kommer ju Dickman in i huset, vete tusan om man pallar se den mobbarn ass. Men det är klart, till kvällen får man la hoppas att han lämnar bygget.
2021-03-25, 21:22
Medlem
Citat:

Men ja-a, hoppas med dig!! ♥️ Var just beredd att ge upp denna kväll men nu kom det förstås in mer alkohol så fick grav FOMO av tanken på att checka ut nu lol.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det tog inte lång stund att sjuksystern började med vackra ögon blabla, snygg blabla. Den sköna Myteristen avstyrde det hastigt. Och sedan körde en god förklaring på mässens välbesökta dass. SOG är ostoppbara nu och endast god karaktär och heder sätts på plats.
Frågan är nu kommer myteristen slå ned SOG & Maddes försök efter mässens välbesökta dass då, Kommer hon göra den kringgående rörelse och attackera vår officer i skydd av mörkret för att engång för alla visa var skåpet står??
Många frågor som kanske får svar i natt....
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Emelie bekräftar i poolen att hon har tycke för någon i huset.
Alex?
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Jo och ingen självinsikt får man ej glömma

Precis!
Pga intelligensnivån troligtvis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto