2021-03-25, 21:18
Medlem
Om dörren till Sovrum 2 låstes för evigt från nu och kamerorna där stängdes skulle BB 2021 kunna bli något.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Och Emelie som också joinar.
Ja!

Vet inte vad resten håller på med. Såhär dåligt har dom inte välkomnat nån deltagare hittills.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men vad är det här!? Trodde vi skulle få KaOZ iN tHA hOUZe. Men kanske blir imorgon istället då, friYAY och så vidare, hehe.
Hoppas som faaaaan att det blir imorgon. Ska köra BB-drinklek med mina två bubbelflaskor i min ensamhet så hoppas på real KAOZ så jag blir full som en kastrull.
2021-03-25, 21:19
Medlem
hur lång tid tar det innan Judd-Cartman hahahahahahh gör bomben i poolen
Medlem
Hur länge dröjer det innan Alex ramlar ner i polen och försöker på Emelie igen?!
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Ponne?

Haha, det kan man tro.
Han har dock en helt annan mental status.
Nardos är rakt igenom ointellligent.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vad är det för "lek" de kör nu? Låter som någon form av gruppterapi.

Känns som en anledning för Madde att kunna lätta sitt hjärta för Adrian och med tindrande ögon få lyssna till hans ord om henne därefter.

Zzznark.

Dessa lekar är så tråkiga och pinsamma. Eller det är ju inte ens lek, det är nån form av gruppterapi dom sysslar med nu. Vem fan gör sånt när nån fyller år, en ny kommit in i huset och dom fått alkohol? Vem fan gör sånt överhuvudtaget om man inte betalar dyrt för terapi eller är inlåst på psyket och tvingas medverka i nån måbra-grupp?
Medlem
icons avatar
Oh happy joy, nu har de lagt till kramar också i komplimangrundan i rosa sovrummet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Varför känns det ”stelt” och cringe mellan Adrian och Madde medans det känns som att han och Emelie har en sexuell spänning i luften? Tror egentligen Adrian och Emelie bara vill hångla med varandra

För att ALLT släppte mellan Emelie och Adrian efter Emelie slaktade honom den kvällen då Alex kom in. Det var som att de kunde börja prata med varandra som vettigt folk då. Jag trodde (och tror fortfarande) att det var början på antingen ett lååångt förspel alternativt början på en djupare vänskap. Åtminstone där inne i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag gillar henne Hon är cool! Bra med lite liv därinne. Så dött med de andra.

Alltid skönt med folk som vågar bryta normer och vara sig själva, Tanja är det till 100 % och jag hoppas den nya tjejen har den viben också, än så länge verkar det lovande!
2021-03-25, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ut med Madde på måndag. Gullig, söt och snäll på alla sätt men så tråkig i BB. Hade velat se henne i Gift vid första ögonkastet eller Bonde söker fru istället.
Hon hade verkligen passat i Gift vid första ögonkastet.
2021-03-25, 21:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ingen förvånad Grodan SOG har ett syfte fälla vår officer räcker med myteristen & Madde, Nåja natten är lång och han kommer stå sig stark vår iskalla officer!
Tess 2.0 dök upp nu i huset jisses.....
Det tog inte lång stund att sjuksystern började med vackra ögon blabla, snygg blabla. Den sköna Myteristen avstyrde det hastigt. Och sedan körde en god förklaring på mässens välbesökta dass. SOG är ostoppbara nu och endast god karaktär och heder sätts på plats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in