2021-03-25, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Felet Alex gör är att han inte har den relationen till folk där inne och försöker skämta och passa in. Och det blir bara fel och pinsamt. Som tex när en ny kollega börjar och försöker skämta om en yadayda så blire vem fan är du tänker man.
Precis så. Plus att han inte alls kan läsa Emelies tydliga signaler att hon inte är intresserad av honom.
2021-03-25, 21:05
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Verkligen märkligt beteende. Är väl inte friskt att sitta och hylla varandra på det där sättet. På en fest dessutom. Inte alls krystat..,

Överdrivet och som du säger, rejält krystat!
2021-03-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag använder ibland 🤣 Kan dock inte sova med dem på natten

Ah, wow! Men har ju blivit papiljottpsykos där inne, tog väl ca två timmar så stod även nya bruden med en papiljott i huvudet lol.
2021-03-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Överdrivet och som du säger, rejält krystat!
Ännu en sak som borde vara förbjudet därinne.
2021-03-25, 21:07
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Felet Alex gör är att han inte har den relationen till folk där inne och försöker skämta och passa in. Och det blir bara fel och pinsamt. Som tex när en ny kollega börjar och försöker skämta om en yadayda så blire vem fan är du tänker man.

Det är därför jag skäms så fort han öppnar käften, håller med till 100%
2021-03-25, 21:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Vart är den nya tjejen?

Det är ju henne man vill se ikväll, inte pedram, adrian, madde och emelie som sitter och ger varandra komplimanger.. Boooooring

Men precis! Orka se deras satans kumbayasnack.. Den nya tjejen är hundra ggr mer intressant än lägereldskärlek.
2021-03-25, 21:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Tack. RB är rena skiten att jobba med nu i coronatider. Är så trött på det här nu. Skriv något kul, vad tycker du om den nya?

Hmm. Det är ju skit ibland. Så känner jag också. Brukar då traska i skogen som är den bästa medicinen. Har köpt mig en stuga och byggt om den helt. Mitt inne i skogen och även Majsan älskar det och är ute nästan hela dagarna. Kommer och bjuder mig på en mus ibland. Funderar på skaffa mig hönor till våren, men inte för att äta dom, det skulle jag inte klara, utan härligt med lite kacklande och färska ägg.

Den nya tjejen skall jag ge en ärlig chans. Just nu så tycker jag om henne. Hon säger vad hon tycker. Låt oss ge det ett par dagar.
Medlem
SphincterAnis avatar
Hur kan inte nån kille redan ha försökt haffa Madde...
Jag hoppas att det är åldern och inget annat.
Medlem
Madde hur gammal är hon 32 hon verkar desperat att träffa någon.
2021-03-25, 21:09
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
JAG fattar INTE vad fan Alex håller på med??
Nu hade Pedram - Madde - Emelie & Adrian en lek där dem säger bra saker om varandra, *poff* som av en händelse kommer Alex & Nardos in och ska vara med kallas taskig tajming rakt av!
Verkligen. Man får aldrig en lugn stund. Sjukt.
Medlem
Verkligen kul fest Steffi får...
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
men nu är hon ju bortadopterad till Big Brothers Barnhem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto