Citat:
Ursprungligen postat av
Pest88
Joel
+ Otroligt karismatisk.
- Tofflar efter den falskaste i huset (Emelie).
Julia
+ Kan vara en skön grabb.
- Obekvämaste människan. Respekterar inte folks sexuella läggning. Har fått 2 varningar från BB på grund av hennes rape-vibes.
Simon
+ Rolig... I guess?
- När han la sig ner och gav upp (RIP Ponne) efter att ha spelat "Hockey" i 6 minuter så förstod jag varför Sverige's senaste krig var för 200 år sen. Vi är FUCKED.
Nardos
+ Den (oavsiktligt) roligaste personen i huset. En tecknad karaktär.
- Anpassa sig till passiva Svenskar från skogen. Du är på TV. Det är okej att vara högljud och provocerande.
Pedram
+ Allmänbildad. Kan hoppa in i vilken konversation som helst.
- Besserwisser. Yuck.
"Katti"
+ En mamma-figur till de som har ångest över hur de behandlar/behandlat sin egen mamma.
- Svensk från skogen. Falsk. Mjölkar sitt "handikapp". Måste anpassa tävlingar efter henne vilket rånar tittarna.
Stephanie
+ Skön tjej.
- Försöker rida sin "traumatiska upplevelse" till 1,000,000 kr. Det är minst 3 andra tjejer i huset som har haft precis samma upplevelse men man behöver inte prata om det. År 2010 så handla det om att sprida medvetenhet. Nu handlar det mer om att lära sig gå vidare.
Emelie
+ ... Uhm...
- Emelie: "Joel, vad är jag bäst på?" Joel: "Att ljuga?" Emelie: "Att manipulera folk". Är ni redo för vår punchline? Hon är på TV.
Tanja
+ Fattar varför hon har så många följare. Man blir typ kär i hennes personlighet och humör.
- En vän till världen är en fiende till Gud. AKA: Du är falsk. Om man säger "jag tycker om att plåga djur" till Tanja så svarar hon förmodligen "Ja, det är skit kul!".
Adrian
+ Ger Sverige en gratis undervisning i hur man hanterar tjejer. Ge inte din bekräftelse till vem som helst.
- Uttryckte sig kränkande så fort han fick håret blekt. Tycker att det var roligt. Vad fan är det med hans lugg, btw? Varför är han så känslig med sin lugg?
Madde
+ 100% wifey material.
- För passiv. Du är på TV.
Alex
+ Sunt förnuft, kanske?
- Jag vet helt ärligt inte vad det är men något med Alex för mig att cringa.
Vem tror jag vinner BB 2021?
Joel - Med tanke på att BB's demo är för det mesta fjortisar.
Tanja - Stark "brand".
Dark horse.
Nardos - Jessica Cabezas vann Big Brother 2006 då hon var väldigt missförstådd i huset, blev lite utfryst och därför fick hon tittarnas sympati. Nardos är antingen väldigt hatad bland det Svenska folket eller väldigt älskad. Vi kommer få svar med tiden.
Vem tycker jag ska vinna?
Ingen. Behåll pengarna och ge oss en bättre BB 2022. Deltagarna skulle klaga men ingen skulle bry sig.
Snyggt!
Ändå jag inte håller med om är att Emelie är falskast. På sätt och vis upplever jag henne som mer "real" än många andra.
Katti står som nr 1 på min falskast-lista, isåfall.
Ps: jag känner en viss hatkärlek för Nardos.