Citat:
Ursprungligen postat av
EnergizerBunny
Men snälla du så obildad du är. Jag har full förståelse för att inte alla människor är högutbildade, och arbetar, inom psykiatrin, men du tar ju detta till helt andra nivåer.
Det framkommer klart och tydligt att hon har allvarliga störningar! Hon är diagnosticerad. Och jag kan tack vare min utbildning och kunskap ge en ledtråd om att det med största sannolikhet handlar om narcissistisk personlighetsstörning i botten, förmodat med inslag av histrionisk ps. och möjligen periodisk inslag av anti-social ps.
Hon har INGA i grund och botten goda sidor. Detta måste du förstå. Alla de "goda" gärningar hon gör, gör hon av en viss anledning och det är för att nå sitt mål. De gärningarna är helt enkelt verktyg för henne att kunna fullfölja sina manipulationer.
Det är inte hon som dansar efter männens pipa, det är exakt tvärt om. Det är männen som dansar efter hennes pipa och de fattar inte ens det själva. Åtminstone inte förrän det är försent och hon är färdig med dem.
Läs på om narcissistisk personlighetsstörning så kanske det klarnar lite mer för dig.
Hobbypsykiatrerna på Flashback når ständigt nya nivåer. Alltså bottennivåer.
Kvinnan har inga goda sidor. Wow.
Alltså det som pågår i den här tråden är av den art att man håller tummarna för att hackers lyckas släcka ner Flashback för alltid. Hur svårt kan det vara?
En lättnad är att utanför hatbubblan här så växer sympatierna för kvinnan.
En eloge till GW Persson också. En hedersman.