Citat:
Ursprungligen postat av
sabrina56
Jag tror på tjejen.
Hade han haft lite respekt i kroppen skulle han aldrig röra henne. "Jag är för gammal för henne."
VARFÖR skulle hon vilja vara med en mindre attraktiv gubbe på 71 år? Ganska avtändande.
Varför lät han henne dricka så mycket?
Han visste att hon skulle vara chanslös mot honom.
Så han hade inget att förlora.
Det där är lite farligt va?
Jag vet många som inte är 71 år och som borde ge fan i att ragga på min dotter för att de är så in i bombens för gamla för henne.
Hugh Hefner, där slogs ett stort antal kvinnor om att få vara hans små änglar, kan tänka mig att han hade både hängpung och annat som kommit med åldern men de slogs ändå om att både får barn med honom och annat.
Han lät henne dricka så mycket, är det hans uppgift att bestämma hur mycket hon dricker? Kan ha fattat hennes ålder fel men hon var väl myndig?
Visste han att hon är chanslös mot honom eller är det något som du tror dig veta? Min fru är ganska chanslös rent fysiskt mot mig, betyder det att jag våldtar henne varje gång då?
Hade han inget att förlora? Vad hade hon att förlora?
Rätt mycket dravel här känner jag, speciellt när man säger att "Jag är för gammal för henne", som sagt det vet jag många män som borde tänka om min dotter också men där ser ni det inte som lika illa eller? Vet inte många farsor som tycker det är friskt att en 30 åring raggar på en 16 åring, nu ogillar jag det oavsett ålder förvisso