Citat:
Ursprungligen postat av
swimmingpool
Frågar ni /du mig har han en eller flera skruvar lösa
Skall man prova logik på det
Så
Anmälan för våldtäkt icke sanningsenligt kan vara ett brott .. Trots att det kan vara svårt att bevisa så är det riskabelt i detta om det förekommer Bandinspelningar av ljud vilket påståtts.
Sedan ser det ut som att Bokefors
Agerat -->
Enligt åklagaren Annika Bokefors har anmälan lagts ner för att man saknar misstanke att det har begåtts något brott.
Jag kan inte de nya lagarna lika bra orkar inte googla men förr var detta Olagligt tror jag
Förvaltningslagen 1986 : 223
Jäv
11 § Den som skall handlägga ett ärende är jävig
5. om det i övrigt finns någon särskild omständighet som är ägnad att rubba förtroendet till hans opartiskhet i ärendet.
Omständigheten som kan skönjas är att B stoppat ner GL i källaren på en Virrpannas anmälan ( om det nu är så )
Åsidosättandes Regeringsformen 1 §9 sakliga Opartiskheten ..ev Tjänstefel BrB kap 20
GL har stämt halva landet ..processer som kunde påverkats fått större tyngd av ett ställningstagande i GL s våldtäktsanmälan -- en Anmälan då B har intresse av att städa undan om det nu är det ni Kallar Feminazi B får inte anfalla gubbar bara för att hen själv har en Spricka i stället för en Slang. Utan det skall vara gärningen inte könet Saken inte personen
Stämmer det så långt sitter B i vinnarhålet för att taga en travliknelse få Riksdagens Ombudsman JO i Håret
§ 3 därstädes
3 § Ombudsmännen skall särskilt tillse att domstolar och förvaltningsmyndigheter i sin verksamhet iakttager regeringsformens bud om saklighet och opartiskhet och att medborgarnas grundläggande fri- och rättigheter ej träds för när i den offentliga verksamheten.
RETAR Mig in i h..e att komma med Gynnande uppgifter för den Förbannade virrpannan man rätt skall vara rätt. Han borde få Nossingarna drämda mellan 2 tegelstenar för att han fyller en utsatt människa med sprit och sedan utnyttjar den Situationen ..
Men åklagaren behöver hålla sig till reglerna .Annars slutar det hur som helst i andra fallen
Kan ju inte ha den Stora Generalklausulen Bara Blattar och Gubbar som Åker in .Måste vara Broms på det