2021-03-25, 16:09
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nej jag tror inte ens att HeligModer håller henne högt längre. Zingo räknas inte som en människa.
👿
2021-03-25, 16:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt! Hon var min nummer ett första och andra veckan men som du säger så ändras ju ens uppfattning när det visade sig att hon är en predator och dessutom extremt högljudd och jobbig med en ständig offerkofta.

Samma här.. Nu vill ju till och med Nardos röstare ha ut henne <3 Men jag fattar inte varför inte tv4 gör något åt saken för de måste ju ha insett vid det här laget att ingen vill ha henne kvar och att folk inte orkar med att titta på sexuella ofredanden på bästa sändningstid. De borde kasta ut henne för att försöka rädda programmet och tittare. Istället autonominerar de Adrian för att han säger mongoloid istället..... Det förlorade de nog också tittare på.

Synd att det inte var Roddan, han skulle riva stället till grunden
2021-03-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Madde/adrian får inte åka

Madde kan åka, AD kan stanna
2021-03-25, 16:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Pontus låg mycket bättre till än Steffi på att vinna BB enligt alla betting sidor. Men han åkte ut mot henne. Så man vet inte riktigt.

Ja jag förstår inte riktigt varför Steph inte åkte hem istället. Jag tycker Steph är en go tjej men hon gör inte bra tv. Gillade väl inte Pontus direkt heller men han ställde till med lite roligheter och fick igång fester iallafall. Jag tycker att både Tess, Pontus, Luis och Jesper är roligare att titta på än Steph, Madde, Joel och Judith.
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
Vad var det Adrian sagt för sin auto?

Något liknande detta, minns inte exakt: min syrra säger att jag var ful (som liten) jag såg ut som en mongoloid, fast med kärlek
Medlem
Pratar regelbundet med 5-6 personer som bara kollar avsnitten, där ligger både Judith och Katti betydligt högre än de verkar göra hos alla som ser live Hur tror ni annars att Katti har klarat sig varje gång?
2021-03-25, 16:13
Medlem
Låt oss rösta ut steph eller katti
2021-03-25, 16:13
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Drömscenario ikväll:
Nya tjejen blir bästis och bundis med Tanja, de hänger hela kvällen med Rultan skränades efter sig.
Nardos går på lärarna att de fuskar och favoriserar, Emelie får raptusanfall och skriker på Nardos i en timma ivrigt påhejad av Joel.
Pedram kläcker ur sig att BB produktionen är cp-skadad, autonomineras.
Madelene blir svinfull och kladdar på Adrian som säger nej gång på gång, hon blir varnad.
Katti lägger en blöt rökare och skiter ned soffan.
Haha skrattar högt
2021-03-25, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Pratar regelbundet med 5-6 personer som bara kollar avsnitten, där ligger både Judith och Katti betydligt högre än de verkar göra hos alla som ser live Hur tror ni annars att Katti har klarat sig varje gång?

Katti lär ju dessutom ha hela PRO i ryggen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
För att Nardos är blatte själv och därmed får använda ordet antar jag.. Hade en svensk sagt det hade han/hon varit ute på fem minuter.

Dåligt som fan. Som du säger hade det varit en svensk då hade det blivit skrik både här och på andra sidor. Hon borde fan inte komma undan. AD straffas för nått han syster sa när dom va små.
Katti sa är lika grov som det Nardo sa isåfall. Dåligt av BB
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Låt oss rösta ut steph eller katti
Stef ska vara kvar.
2021-03-25, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Är det sant? Jag trodde att Kattis klarade sig pga den konspiration som vi live tittare har när vi ska rädda henne för att få ut någon annan.

Avsnitten är alltså vinklade så att Judith är behagli och man klipper in dom 10 minuterna på ett helt dygn som Kattis varken ligger i soffan eller sängen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in