2021-03-25, 14:52
Medlem
lillaflippens avatar
Orättvist denna tävling mot nardos. Hon var aldrig med på gympan i skolan eftersom hon inte kunde duscha efter när det var andra med.

Protest!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Nej nej nej! 😱
Kommer gräshopps-svärmen Ljugith bli immun nu!
Skjut mig isf.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Funderade också på det där, svårt att tänka hur stödet för Adrian ser ut. Men du tror att Katti skulle klara sig mot honom? Vad tror du om Nardos och typ Judith?
Jag tror Kattis fanclub är större än man kan ana. Nardos har också en stor skara röster. Judith ryker mot de tre.
2021-03-25, 14:53
Medlem
Hade jag varit i Emelies position så hade jag faktiskt aldrig gett immunitet till Alex, hade tagit bara den näst bästa. BB lägger sig inte i och andra hade inte vetat.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Finns det någon Idol-potential i deras sång? Vem?
HOS INGEN!!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Tänk att rockringen är gul, man (läs Nardos)kan vara allergisk mot gul.

Sjukt orättvist.

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Gör en anmälan till DO i detta nu. Så här får det bara inte gå till!

Just det, allergin också. Det är ju en jävla kränkning att använda en gul rockring, tänk på de färgblinda.

Bra. Fixa DO! Jag skriver i detta nu ett mejl till produktionen. Spammar någon instagram också?
2021-03-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Bra jag har redan sagt upp skräpet vill inte stödja det heller. Kollar gratis på Tv4 play appen istället. Förlåt att jag tjatar men är besviken på Tv4 hur dom gör program.

Jag sa också upp skiten, riggat, pk och dåligt castat. Man ser tydligt att BB styr vem som ser bra ut i Tv.
Tråkigt att det till varje pris ska bli en vinnare som tillhör en minoritetsgrupp.
Sedan är det otroligt att produktionen misslyckades totalt med att casta någon som både är älskvärd och minoritet...
Denna missrepresentation blir kontraproduktiv och främjar ju bara hat, rasism och sexism riktad mot deltagarna.
Kunde de ta in någon människa av annan härkomst eller hbtq som inte är helt tappad?
2021-03-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Just det, allergin också. Det är ju en jävla kränkning att använda en gul rockring, tänk på de färgblinda.

Bra. Fixa DO! Jag skriver i detta nu ett mejl till produktionen. Spammar någon instagram också?

I'm on it!
2021-03-25, 14:57
Medlem
Varför blir inte Nardos autonominerad ? Hon sa ju blattar förut..
2021-03-25, 14:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Tänk att rockringen är gul, man (läs Nardos)kan vara allergisk mot gul.

Sjukt orättvist.

Ja hon vet ju inte hur färgen gul ser ut. Hon fick ju fel på provet när frågan var vilken färg post-it lappen hade. Så om hon måste använda en gul rockring blir det svårt för henne att veta vilken rockring hon ska ta.

Nä det här är sååå orättvist.
2021-03-25, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Jag sa också upp skiten, riggat, pk och dåligt castat. Man ser tydligt att BB styr vem som ser bra ut i Tv.
Tråkigt att det till varje pris ska bli en vinnare som tillhör en minoritetsgrupp.
Sedan är det otroligt att produktionen misslyckades totalt med att casta någon som både är älskvärd och minoritet...
Denna missrepresentation blir kontraproduktiv och främjar ju bara hat, rasism och sexism riktad mot deltagarna.
Kunde de ta in någon människa av annan härkomst eller hbtq som inte är helt tappad?
Håller med det spär bara på fördomar för personer som redan har det.
2021-03-25, 15:00
Medlem
Enda värdiga vinnaren av BB 2021 är Nardos så äkta och fin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in