2021-03-25, 14:46
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Du är säkert supergullig men tror dessvärre reaktionerna varit ungefär detsamma som om du föreslagit ett fullskaligt samlag lol, speciellt med tanke på den pandemitid vi lever i. Om du använder ordet eskimåpuss däremot, då kanske folk mjuknar lite p.g.a. megagulligt men nja.. då har vi de som eventuellt blir kränkta istället. Det är en svårt nöt att knäcka!

Får nog vänta med gnussandet till logdansen kör igång igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Fy fan så orättvist. Kasta ärtpåse i rockring, vissa har faktiskt längre armar än andra. O vissa sämre syn.

Gör en rättvis tävling nångång!!!!!!

Ja! Fy faaa-aan. Tänk på allas HANDIKAPP! 😤😤
Medlem
fan bara jag som somnade när simon sjöng idas sommarvisa??
2021-03-25, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tanja sitter som tur redan säkert annars hade det varit svårt
Ah, jag tänkte rent allmänt. Bara Katti som kan ge honom motstånd på måndag, i min filosofi iaf.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Alex immunitet alltså... Varför inte dela ut en till Madde också som grädden på moset.. och Tanja immun fyfan vad trist, saknas väl att Judith också ska få en. Släng en till Steph medan dom ändå håller på

Nardos vill jag ska få immunitet, dels för att jag gillar henne och har henne gärna till final men kanske inte vinnare ännu. Men mest för att hon går in för denna veckan, pluggar, gör sitt yttersta och så kommer hon enligt egna ord till lektioner som har frågan "vad är bukkake?"

27, aa hon beter sig som ett stereotypiskt ADHD-barn. Hon vill ju att det skriker ADHD kring hennes fejkdiagnos och det där är hur hon tolkar ADHD, som klassens clown typ.

Tycker mest att hon gnäller inför och efter varje tävling. Skriker på fusk och protesterar som en 11åring för att tävlingarna konstant gynnar alla förutom henne.

Nä usch, hoppas verkligen hon fortsatt hänger löst så vi kan få ett par härliga utbrott i helgen.
Medlem
Finns det någon Idol-potential i deras sång? Vem?
2021-03-25, 14:49
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Fy fan så orättvist. Kasta ärtpåse i rockring, vissa har faktiskt längre armar än andra. O vissa sämre syn.

Tänk att rockringen är gul, man (läs Nardos)kan vara allergisk mot gul.

Sjukt orättvist.
2021-03-25, 14:49
Medlem
Citat:

Gör en anmälan till DO i detta nu. Så här får det bara inte gå till!
2021-03-25, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Ah, jag tänkte rent allmänt. Bara Katti som kan ge honom motstånd på måndag, i min filosofi iaf.

Funderade också på det där, svårt att tänka hur stödet för Adrian ser ut. Men du tror att Katti skulle klara sig mot honom? Vad tror du om Nardos och typ Judith?
2021-03-25, 14:51
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det kanske blir Kaoz om det visar sig att den nya tjejen är betydligt mer "kunnig" i astrologi och sätter nardos på plats

Det får vi hoppas på. Dessutom är Nardos inne på tidningshoroskop, inte de mer komplexa som ställs med klockslag, exakt födelsetid och hur planeterna stod. Då kan man vara mindre av sitt huvudtecken och mer det månen står i osv. Ascendenter hit och dit, alltså betydligt mer komplext än det Nardos pluggat in.
2021-03-25, 14:51
Medlem
Vilken fin duett lol
2021-03-25, 14:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nardos sade blattar
Bör ju bli en autonominering om allt skall vara enligt boken.

Näe, hon är en så då får hon säga vaaaad som helst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in