2021-03-25, 14:00
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Vad är det för bilder och filmer det finns? Det är alldeles för många sidor i tråden för att man ska kunna leta upp det.

https://www.docdroid.net/KlbTwG9/hrs-b-2018-5915-pdf

Varsågod, här är domen på den tidigare juristen hon anmälde för våldtäkt.

Samma historia, tankar sig full med sprit, däckar och vaknar av att mannen har sex med henne, däckar igen osv. Nånstans mitt i allt lyckas hon spela in allt.

Men framför allt! Så fifflar hon med materialet, klipper och klistrar. Klipper bland annat mitt i en konversation där hon ger sitt medgivande, efter att hon klippt så fabriksåterställer hon sin telefon innan hon lämnar in den.

Finns ett Google arkiv med över 1000 modellbilder på henne, om du vill ha denna så får du skicka PM, tycker det är onödigt att reposta den länken 1000gånger.
Citera
2021-03-25, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
*ler* en hel del.
Vad får dig att tvivla?
Vet du vem hon är?

Tycker inte att det ser ut som henne
De flesta som kommenterat i tråden håller med mig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Ok Det är möjligt. Det var vår vän oshit cuntwell som skrev det på 430.
Jag fick hela namnet , adress , mobil av honom på PM.
Du kan väl ringa henne och fråga henne om det är hon som suger kuk och blir knullad i porrfilmen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Enligt honom ja och det är sant då ? Nä du en 30 åring går inte frivilligt med upp och har sex med en 70-årig gråhårig gubbe
Det finns 30 åringar som gifter sig med sjuttioåring så du har givetvis fel där.
Citera
2021-03-25, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Ja varför inte, det var ju båda två på plats så nån utav dem talar väll sanning?

Kan ju också vara så att ingen talar objektiv sanning, pga att man uppfattar saker olika. Därav är tex ögonvittnen det sämsta beviset, då de kan missuppfattat eller feltolkat saker, och därför rättssystemet bygger på primärt teknisk bevisning, och bör så vara.
Citera
2021-03-25, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Ok Det är möjligt. Det var vår vän oshit cuntwell som skrev det på 430.
Jag fick hela namnet , adress , mobil av honom på PM.

Hmmm..... hon har fått ta emot dödshot, hot om gruppvåldtäkt m.m. enligt hennes advokat
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latinasisthebest
Att du är anklagad betyder inte att du är skyldig
Att dom lägger ner åtal betyder inte att du är oskyldig
Bara att dom inte kan bevisa ja eller nej

I Våldtäktsmål är trovärdigheten i berättelserna som BO och MGM ger det största beviset. Sedan självklart krävs det stödbevisning i en vissmån. Men det centrala är berättelsernas rimlighet.
Citera
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jono123
Hur skruvad hon än är, och hur skruvad än GL är så är hela den här hetsjakten på den här kvinnan absurd.

Vem är det som jagar kvinnan? Det skrivs om henne i denna tråden.

I övrigt slår varje medieperson knut på sig för att insinuera att en skyldig går fri pga brist på bevis.
Citera
2021-03-25, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det skedde i ett av EAs tidigare mål men det finns ingen uppgift om att det skett här. Om så skett här är frågan varför inte polisen gjorde det innan häktningen, de tog tre månader på sig innan häktningen skedde.
Nej, hon ska ha raderat den 17 februari innan hon skulle in på förhör.

Det innebär att hon vid förhöret kunde presentera de delar hon ville ha fram men att övrigt måste återskapas för att hela bilden skulle komma fram.
Citera
2021-03-25, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Hmmm..... hon har fått ta emot dödshot, hot om gruppvåldtäkt m.m. enligt hennes advokat

Nuförtiden får alla dödshot och våldtäktshot om man exponeras i media. Så det är inget ovanligt.
Citera
2021-03-25, 14:05
Avstängd
Citat:

Låter som cissi wallins drev.....
Citera
2021-03-25, 14:05
Medlem
Citat:
Jag gissar att Lambertz fått ta emot en hel del som inte är hurrarop också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in