2021-03-25, 13:50
Medlem
Är Nardos asexuell? Hon pratar om hur hon haft pojkvänner och dejtat killar men är oskuld och blev helt chockskadad när hon för första gången såg Simons könsorgan då hon aldrig sett ett manligt kön tidigare?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Var inte du sjuksköterska?
som jobbar inom ortopedi, så det är inte riktigt mitt område.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Adrian är så jävla korkad, vänder sig till Katti och frågar hur hon blir när hon får mens

Och häromkvällen blev hon utfrågad av Peddi om klimakteriet och hur hon upplevde det. 🤓
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Så löjligt haha.. om katti fick varning för samejävel
Adrian autonominerad för mongoloid

Och nardos säger blatte??
Även simon har sagt eskimå(tydligen ett nedsättande ord numera lol) tidigare och skrattat, konstigt att inte pk4an reagerar på dessa deltagare?

Asså jag tycker själv de är sjukt larvigt hela grejen. Men om en får varning borde väl åtminstone lika gälla för alla?
2021-03-25, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Och häromkvällen blev hon utfrågad av Peddi om klimakteriet och hur hon upplevde det. 🤓
Vilka sjuka frågor att ställa. Har inte ens frågat min mamma om klimakteriet. Känns inte sådär superintressant ämne att diskutera.
2021-03-25, 13:52
Medlem
Ridnes avatar
Steph borde lägga av med rökningen för den där slemmiga rökhostan hon har som rosslar ända ner i lilltårna på henne låter verkligen inte bra
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Adrian är så jävla korkad, vänder sig till Katti och frågar hur hon blir när hon får mens

HAHAHAH det är bra att han inte är rädd för att fråga. Jag kan se katti örfila honom. Vad svarade hon?
Medlem
Simon kallade Pontus för CP SKADAT! och fick ingen autonominering. LÄGG NER NU!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast det är ju inte alls samma sak. Jämförbart skulle kunna vara svenne eller blekansikte. Hon sa ju knappast blattehora eller black trash.

Man kan ju inte direkt översätta det och jämföra ord mot ord. Blatte har ett annat underliggande fördömande än att bara jämföra med blekansikte.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Är Nardos asexuell? Hon pratar om hur hon haft pojkvänner och dejtat killar men är oskuld och blev helt chockskadad när hon för första gången såg Simons könsorgan då hon aldrig sett ett manligt kön tidigare?

Kanske könsstympad?
Hon nämnde tidigare att hon var i eritrea med sin pappa som liten i något år och att hon inte längre har kontakt med den sidan av familjen.

Hon är även väldigt noga med att ingen får komma in när hon duschar.
2021-03-25, 13:53
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Du passar allra bäst med vågen.❤️

Båda är tillgivna och heta sexpartners och det kan bli en hel del spännande experimenterande i sängkammaren. Varken Tvillingarna eller Vågen är svartsjuka och de ligger definitivt på samma våglängd mentalt vilket gör att de kompletterar varandra perfekt. Det enda lilla orosmolnet är att Tvillingarna kan vara lite mer slösaktig än Vågen men Vågen har goda chanser att styra upp ekonomin för båda och då är detta en ypperlig och mycket lycklig parbildning

Men du passar också bra med Vattumannen och väduren. 😁

Det är viktigt att kolla på måntecken dock
2021-03-25, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
HAHAHAH det är bra att han inte är rädd för att fråga. Jag kan se katti örfila honom. Vad svarade hon?
Hon ba "du menar hur jag VAR när jag hade mens förut?" och började garva. AD fattade ingenting och typ släppte det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in