2021-03-25, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Och ändå har han glömt mer än vad många kommer att lära sig i denna tråden.

Så kan det säkert vara. Jag tycker ändå att han har tappat det de senaste åren. Och vad är bortglömd kunskap egentligen värd?
Citera
2021-03-25, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Helt horribelt. Man ska inte kunna "anmäla anonymt" dvs. att anmälarens identitet skyddas, men den som anmäls ska figurera med sitt namn i domen.
Självklart ska anmälarens, dvs målsägarens namn stå med utskrivet i handlingarna, what the heck...?
Citera
2021-03-25, 01:51
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
Så kan det säkert vara. Jag tycker ändå att han har tappat det de senaste åren. Och vad är bortglömd kunskap egentligen värd?

Mycket. Givet att man lyckats föra vidare den skulle jag nog säga. Och det har han väl.
Citera
2021-03-25, 01:54
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Varför är det fel med yngre älskarinnor ? Du är bara bitter och arg på livet. Hatet mot allt lyser igenom.

Det är ålderskillnaden som gör det skevt. Fyfan om min dotter kommer hem med nån i min ålder. Eller om jag skulle ha någon i hennes. 🤮
Det är ett stört beteende.

Och jag är inte arg på livet. Jag älskar livet. ❤
Citera
2021-03-25, 01:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Det är ålderskillnaden som gör det skevt. Fyfan om min dotter kommer hem med nån i min ålder. Eller om jag skulle ha någon i hennes. 🤮

Vad löjlig du är. En 30-årig kvinna med en 71-åring är inte detsamma som en 12-åring med en 30-åring. Är man myndig så är man myndig.
Citera
2021-03-25, 02:01
Medlem
Citat:
Jag hatar inte äldre män. Jag beundrar dem. Jag föraktar däremot personer som utnyttjar makt och anseende för att genom unga älskarinnor slippa känna sig som just - äldre män.

Och vad slipper dessa yngre kvinnor känna sig som? Kvinnan i detta fall kanske slipper att tänka på att hon varken har klarat av studierna ELLER någon varaktig relation. Klockan ticker och hon inte ens kan hyra en lägenhet utan att prostituera sig eller be samhället om hjälp som "brottsoffer".

Hon kan inte stå på egna ben fast hon anses vara "den intelligentaste kvinnan" hennes exman hade träffat..

Men genom att umgås med "riktiga jurister" som de facto HAR klarat av att tentera alla kurser kan även hon "bli något". Hon är en "adept". Inte en jurist eller en självständig kvinna på egna ben, men en kvinna som utifrån sett inte är helt fallen..Hon duger liksom fortfarande till något..
Citera
2021-03-25, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Mycket. Givet att man lyckats föra vidare den skulle jag nog säga. Och det har han väl.

Hur då, menar du? Vem tror du efterträder GW som skulle ha blivit upplärd av honom? Jag tror inte riktigt att man kan lära ut det han hade en gång i tiden. Och som han nu, enligt mig, har tappat. Han är inte ärlig längre. Och med det försvann hans förmåga.
Citera
2021-03-25, 02:03
Medlem
Citat:

Frankrikes president har en stor åldersskillnad med sin fru.
Så även Finlands president.

Men i detta fall blir den yngre kvinnan ett "offer" pga sin ålder..

I så fall är även Frankrikes president ett offer.
Citera
2021-03-25, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Självklart ska anmälarens, dvs målsägarens namn stå med utskrivet i handlingarna, what the heck...?

Inte i våldtäktsmäl. Där man kan plötsligt vara HELT anonym..
Citera
2021-03-25, 02:08
Medlem
Citat:
Frankrikes president har en stor åldersskillnad med sin fru.
Så även Finlands president.

Men i detta fall blir den yngre kvinnan ett "offer" pga sin ålder..

I så fall är även Frankrikes president ett offer.

Tips: Googla Macron Caribbean.
Citera
2021-03-25, 02:10
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Och vad slipper dessa yngre kvinnor känna sig som? Kvinnan i detta fall kanske slipper att tänka på att hon varken har klarat av studierna ELLER någon varaktig relation. Klockan ticker och hon inte ens kan hyra en lägenhet utan att prostituera sig eller be samhället om hjälp som "brottsoffer".

Hon kan inte stå på egna ben fast hon anses vara "den intelligentaste kvinnan" hennes exman hade träffat..

Men genom att umgås med "riktiga jurister" som de facto HAR klarat av att tentera alla kurser kan även hon "bli något". Hon är en "adept". Inte en jurist eller en självständig kvinna på egna ben, men en kvinna som utifrån sett inte är helt fallen..Hon duger liksom fortfarande till något..

Visst. Dom utnyttjar varandra. Win-win kanske nån tycker. Jag tycker det är sunkigt och en osund relation.
Citera
2021-03-25, 02:10
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Orka. Dessa trådar är ju hopplösa. Sitter man inte och knarkar Flashback dagarna i ända är det ju omöjligt att hänga med.

Sorry, no hard feelings.

Man ska inte knarka Flaschback hela dagarna. Det är inte bra. Men att följa en tråd som intresserar dig över tiden är ok. Länken med alla bilderna är från EAs ex. e
n fotograf LS som tog fina bilder på en massa kvinnor han hade haft bla. EA. Hon var hans livs kärlek i början (viss text finns) sedan kommer en annan bild av henne fram. Mycket intelligent men mycket elak. Vilka kvinnor denna LS hade ..... Lite bonus info från mig !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in