2021-03-25, 01:33
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Jaha? det tror du?
Hade GL skäl tro, då han bredde på där, att det han yttrade gick ut i etern i realtid?
Dvs att Svt/ddr tv inte full koll på återgivandet, via sina interncensorer??
Jag vet inte om han kände till att konferensen skulle direktsändas. Jag antar att han fick den informationen. Annars hade han förstås skäl att tro att allt han sa kunde spridas vidare till hela Sverige. Annars hade han inte haft anledning att säga det. Han ville rentvå sig inför folket, inte inför en liten grupp journalister och kameramän.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-03-25 kl. 01:56.
Citera
2021-03-25, 01:34
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Absolut. Men då gör hon det med "öppna ögon" och kan inte spelar "offer" ifall detta upprepas i framtiden.

Själv skulle man ju tänka som så att "vår kärlek" inte var mer värt än att "ett ljugande psykfall" kunde ersätta den på självaste julafton..

Aldrig i LIVET att man ville fortsätta ihop med en sådan människa.

Lambertz har varit "mannen utan vidare" i delar av sin yrkeskarriär. När han gått i pension återstår bara att vara det i äktenskapet tydligen.
Citera
2021-03-25, 01:34
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Hon är inte frisk i huvudet, antagligen också kriminell om än detta beror av någon personlighetsstörning och/eller missbruk. Dock är det inte så lite sliskigt att Lambertz dels känner till delar av hennes tidigare äventyr och säger sig att avse att stötta henne, som säger sig vilja vara en "extrapappa"... samma typ av förslagna beteende som förövare lockar till sig andra mentalt svaga individer som barn eller som sysslar med bedrägerier mot gamlingar.

Ja, det otroligt. GL kan ju inte vara riktigt frisk han heller. Tyckte han att det var spännande att befinna sig nära ormen? Trodde han kunde leka lite utan att bli biten? Han visste väl vad som hände förra gången hon blev våldtagen?

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Fe7Gev0OCHA
Citera
2021-03-25, 01:35
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Varför kan han inte ha en yngre kvinna ? Sluta hata äldre män. Skärp dig.

Jag hatar inte äldre män. Jag beundrar dem. Jag föraktar däremot personer som utnyttjar makt och anseende för att genom unga älskarinnor slippa känna sig som just - äldre män.
Citera
2021-03-25, 01:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Jag hatar inte äldre män. Jag beundrar dem. Jag föraktar däremot personer som utnyttjar makt och anseende för att genom unga älskarinnor slippa känna sig som just - äldre män.

Utan makt och anseende, ingen älskarinna. Har du hört talas om kvinnlig hypergami?
Citera
2021-03-25, 01:36
Medlem
Mer.info.007s avatar
Måste vara jobbigt för GL att sitta och höra hennes snyfthistorier på julafton
Citera
2021-03-25, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
usch hon har medvetet försökt sätta dit flera män för våldtäkt, men G.L lär få glorian på plats efter detta.
Läser man länkarna om
hennes andra lögnaktiga anmälningar så förstår man att hon roat sig genom att fånga in sina offer och sedan
anmält dem för våldtäkt.
Man kan fundera över hennes bakgrundshistoria vad som format henne hon som försatt sig och planerat dessa situationer.
Antar att hennes motiv varit pengar.
Och ett starkt manshat.

Jag undrar om hon inte mest av allt ville bli känd?
Citera
2021-03-25, 01:38
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
Fast det där var ju för nästan 20 år sedan.

Ja, fast det visar ändå en envetenhet att nörda in sig i så många fall att man bara säger så, självklart och nästan uttråkat, att vittnena tog fel, han stack till höger. Jag har stor respekt för de som är så noggranna och ambitiösa att med den uthålligheten vinnlägga sig om att göra ett kvalitativt bra jobb. Även om han kanske missar på äldre dagar när han inte ägnar sig åt det dagligdags.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2021-03-25 kl. 01:43.
Citera
2021-03-25, 01:38
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Jag undrar om hon inte mest av allt ville bli känd?

Uppmärksamhetsstörning lutar det på
Citera
2021-03-25, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ja, fast det visar ändå en envetenhet att nörda in sig i så många fall att man bara säger så, självklart och nästan uttråkat, att vittnena tog fel, han stack till höger.

Jo, GW har varit duktig förr om åren. Men inte nu längre, tycker jag.
Citera
2021-03-25, 01:46
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Varför är det fel med yngre älskarinnor ? Du är bara bitter och arg på livet. Hatet mot allt lyser igenom.
Citera
2021-03-25, 01:47
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Fanns ju triljoners nakenbilder i en lååång bildserie på henne ganska tidigt i tråden. Du får leta där.
Orka. Dessa trådar är ju hopplösa. Sitter man inte och knarkar Flashback dagarna i ända är det ju omöjligt att hänga med.

Sorry, no hard feelings.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in