Citat:
Jag förstår att Scrollock blir förvirrad, för ThegatewayPundit är verkligen hopplös att läsa. Det ser ut som dom där hemsidorna man gjorde själv runt millenieskiftet, med alla olika fonter och länkar och blinkande bilder överallt.
Men för att få lite klarhet i det hela: Jovan Hutton Pulitzer är alltså en misslyckad...skattletare? Och självutnämnd expert på valfusk? Det enda jag kan hitta är att han är uppfinnaren av "The CueCat", en helt värdelöst teknisk pryl som aldrig slog någonstans.
https://sos.ga.gov/index.php/elections/fact_check_georgia_senate_masquerades_failed_treas ure_hunter_as_hacker_and_election_security_expert
Men trots den totala bristen på trovärdighet och credentials vill alltså ändå Gatewaypundit associera honom med gruppen VoterGA, och det gör ju nästan att man undrar om GP will sabba för VoterGA? Det måste rimligtvis vara ytterst besvärande och genant för vilken aktivistgrupp som helst att länkas ihop med en sådan tomte. Vad tror du, Scrollock, är GP i maskopi med Biden och vill sabotera för röstgranskningsprojektet?
Men för att få lite klarhet i det hela: Jovan Hutton Pulitzer är alltså en misslyckad...skattletare? Och självutnämnd expert på valfusk? Det enda jag kan hitta är att han är uppfinnaren av "The CueCat", en helt värdelöst teknisk pryl som aldrig slog någonstans.
https://sos.ga.gov/index.php/elections/fact_check_georgia_senate_masquerades_failed_treas ure_hunter_as_hacker_and_election_security_expert
Men trots den totala bristen på trovärdighet och credentials vill alltså ändå Gatewaypundit associera honom med gruppen VoterGA, och det gör ju nästan att man undrar om GP will sabba för VoterGA? Det måste rimligtvis vara ytterst besvärande och genant för vilken aktivistgrupp som helst att länkas ihop med en sådan tomte. Vad tror du, Scrollock, är GP i maskopi med Biden och vill sabotera för röstgranskningsprojektet?
Jag sökte efter lite information angående Pulitzers metod 'kinematic artifact detection' och hittade då en affidavit som han undertecknat. Det börjar helt fantastiskt:
From an academic and education standpoint, as the result of winning the 2001 Smithsonian Laureate Medal for “Most Likely to Change Society” large portions of my overall body of work is used as business and technology case studies in over in 140 Universities and Museums
Det är inte alla som har vunnit en medalj! Nåväl, efter vad som känns som 600 sidor kommer jag till Exhibit 5 där det står:
Jovan Hutton Pulitzer, 1st generation American and survivor of 9/11 went on to transform 11b mobile devices and make intellectual property history.
"Vad hemskt" tänkte jag och sökte på saken. Men jag hittade inte ett dugg förutom det här:
FINAL NAIL IN COFFIN – 9/11
After the market crash and economic downturn, Pulitzer was scrambling to save his struggling company hemorrhaging cash. Intel, Dell, Microsoftand even investor Michael Milken were all working with Pulitzer and executives to negotiate terms for a financial rescue, however those deals and potential came tumbling down along with the Twin Towers in New York City on September 11, 2001
https://jovanhuttonpulitzer.org/
Inte heller när jag sökt på det namn han hade innan sitt nuvarande hittar jag något om att han ska ha överlevt en terrorattack. Så jag fortsatte med det edsvurna vittnesmålet.
In 2000 Pulitzer was caught up in the dot com crash which created a loss of over $8 Trillion in wealth. Out, but not down for the count, the fighting spirit in Pulitzer held fast to his technological innovation and patents, transforming the nurturing of them into unparalleled success in the world of intellectual property. Surviving the devastation of the market crash and the loss of bankers in 9/11 and the subsequent drying up of the capital markets, Pulitzer marched on with his innovation and patents being ultimately licensed to corporations like Apple, Amazon, eBay, IBM, AOL, Cisco, Google, Taiwan Semiconductor Manufacturing Company, Advanced Micro Devices, Hitachi, Novell, Leap Wireless International, Qualcomm Incorporated, Intel Corporation, Sony Corporation, HTC Corporation, LG Electronics, Nokia Corporation, Samsung Electronics, Fujitsu Limited, Intuit, and over 350 others
https://www.clerkofcourt.maricopa.gov/Home/ShowDocument?id=2179
I början av dokumentet intygar han att han inte är galen, men jag tvivlar faktiskt på att människan inte är annat än spritt språngande galen!
Before me, the undersigned notary, on this day personally appeared Jovan
Hutton Pulitzer the affiant, a person whose identity is known to me. After I
administered an oath, affiant testified as follows:
2. Am over the age of 18 years, of sound mind, and a resident of the City
of Austin, Texas.