2021-03-24, 23:37
Medlem
Va fan har peddot gjort med ögonbrynet????
2021-03-24, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Tack men det var innan dom. Men tack för svaret👍

Alright..men ge mig lite ledtrådar då..va sa de att det handlade om? Är filmnörd deluxe o tycker sånt här är sjukt kul!
2021-03-24, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Är du så jävla obese att du inte klarar av lyfta arslet från sängen och gå och handla mat? Eller är du för upptagen med att runka hela dagarna?

Oj, har du inte hört talas om 😷😷😷😷😷😷
2021-03-24, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Alright..men ge mig lite ledtrådar då..va sa de att det handlade om? Är filmnörd deluxe o tycker sånt här är sjukt kul!
får jag vara med?
2021-03-24, 23:40
Medlem
"Vilken stad i Sverige har brunnit?"
Nardos "Malmö"
Alex "Aa den har också brunnit men inte på det sättet"
2021-03-24, 23:41
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vilken de pratade om fem olika på samma gång.
Något med en pojke och Indien det lät först som Life of pi men han sa ett annat namn så vi får glömma det tydligen. Älskar att fb alltid är så goa med svar. ❤️
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardos "Malmö"

Kanske blir en auto på det med Med den här produktionen vet man aldrig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardos "Malmö"
haha det var lite fyndigt sagt av alex
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
PEDDOT är ju totalt jävla hjärndöd! Hur fan kan han tro att han är så jävla smart! Varför säger ingen emot honom 🤯
Snok är fan inte giftig! Å köttbullar är framröstat som nationalrätt. Iallafall vad jag vet

Men jag HATAR honom och hans satans hybris! 🤮

För att även om han skulle vara dum så är de andra dummare än honom?

Han var överlägset bäst i båda första testerna denna vecka, även om Simon hade flyt och vann första (med många färre frågor).
2021-03-24, 23:42
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Något med en pojke och Indien det lät först som Life of pi men han sa ett annat namn så vi får glömma det tydligen. Älskar att fb alltid är så goa med svar. ❤️

Lion från 2016?
https://www.imdb.com/title/tt3741834/?ref_=nv_sr_srsg_7

"A five-year-old Indian boy is adopted by an Australian couple after getting lost hundreds of kilometers from home. 25 years later, he sets out to find his lost family."
2021-03-24, 23:43
Medlem
[quote=StoriaiL|75216612]Lion från 2016?
https://www.imdb.com/title/tt3741834/?ref_=nv_sr_srsg_7

"A five-year-old Indian boy is adopted by an Australian couple after getting lost hundreds of kilometers from home. 25 years later, he sets out to find his lost family." [/QUOTE

Ja eller Slumdog Millionaire
2021-03-24, 23:43
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men heeerregud! T.o.m. Pedram som är ngn slags muslim vet mkt väl skillnaden på Syrien och Syrianer. VAD är grejen med att försvara en liten uppkäftig käft som sitter och vet allt så jävla bra, om en sån här sak? En sak som både jag, och mina grannar i Sverige ute på en trött skånsk åker; ALLA! Vet!
Herregud. Dra åt helvete med allihop som tycker detta är försvarbart. Ursäkta. Jag är bara så in i bomben TRÖTT på folk som försvarar henne. (Och samtidigt har mage nog att trycka ned andra där inne) Äeh fy fan rentut sagt!

(och NEJ jag svär inte ens normalt sätt! men här och nu får det BASKE MIG vara nog!)

Haha jag tror att du har misstolkat allas inlägg. Ingen har väl försvarat henne?
Tvärtom lyfter vi att hon blandar ihop Syrien med syrianer. Och du tolkar det som "försvar"...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in