2021-03-24, 23:30
Medlem
Katti ser just nu ut som någon som har varit i BB- huset sen stenåldern
2021-03-24, 23:30
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Just nu pratar de om Split. Innan det var det bl.a Crazy Stupid Love o World Trade Center
Tack men det var innan dom. Men tack för svaret👍
2021-03-24, 23:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Snälla berätta vad AD sa och vad som hände är så trött att jag ser dubbelt orkar inte läsa ikapp🙌🐸😍

Adrian snackade ommsin barndom och han nämnde vid ett tillfälle i en lång mening att när han var liten så kallade hans syster honom mongolid på ett foto. Detta var i en lång konversation. Inget speciellt. Plötsligt kommer ett brev snabbt som fan som säger att han är autonominerad. Det hela kändes helt overkligt. Det gick verkligen snabbt.
2021-03-24, 23:31
Medlem
Hahaha Nardos "Vad gör snok?"
2021-03-24, 23:32
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Är du så jävla obese att du inte klarar av lyfta arslet från sängen och gå och handla mat? Eller är du för upptagen med att runka hela dagarna?
Vem fan har tid att gå ut när vi har liven?
2021-03-24, 23:34
Bannlyst
Hehe Nardos, vilken stjärna.
Medlem
FishGbgs avatar
Hon är väldigt allmänbildad natchos
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
I dag när jag beställde mat från Coop, så beställde jag samma saker dom brukar äta på nätterna.
Annars äter jag inte bröd, smör och ost.
Men nu blev det polarbröd, margarin, ost, banan och curry, så jag kan käka samma som dom om nätterna 😂🍞🧀✌️

Finns margarin fortfarande? hemska barndomsminnen från när smöret var slut och margarinet plockades fram 🤮🤮
Medlem
PEDDOT är ju totalt jävla hjärndöd! Hur fan kan han tro att han är så jävla smart! Varför säger ingen emot honom 🤯
Snok är fan inte giftig! Å köttbullar är framröstat som nationalrätt. Iallafall vad jag vet

Men jag HATAR honom och hans satans hybris! 🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Ingen rättade henne att det är syrianer hon menar?

Men heeerregud! T.o.m. Pedram som är ngn slags muslim vet mkt väl skillnaden på Syrien och Syrianer. VAD är grejen med att försvara en liten uppkäftig käft som sitter och vet allt så jävla bra, om en sån här sak? En sak som både jag, och mina grannar i Sverige ute på en trött skånsk åker; ALLA! Vet!
Herregud. Dra åt helvete med allihop som tycker detta är försvarbart. Ursäkta. Jag är bara så in i bomben TRÖTT på folk som försvarar henne. (Och samtidigt har mage nog att trycka ned andra där inne) Äeh fy fan rentut sagt!

(och NEJ jag svär inte ens normalt sätt! men här och nu får det BASKE MIG vara nog!)
2021-03-24, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Tack men det var innan dom. Men tack för svaret👍
vilken de pratade om fem olika på samma gång.
2021-03-24, 23:36
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag får ursäkta, men jag tycker INTE detta är roligt att lyssna på. Jag tycker det är fruktansvärt äckligt och pinsamt och jag är INTE EN 40+ vit man från Klippans kommun (eller annat sede för SD.) Hon framkallar så mkt IRRITATION hos mig att jag tror faktiskt inte jag pallar titta mer om hon ska vara kvar.
Stort tack för att någon satte exakta ord på vad jag känner🙏 Jag är både vit 40+ men inte man och långt ifrån SD men hon är som naglar på svarta tavlan, som med sin ignorans om landet vi bor i och självinsikt som ett barn. Ok jag slutar nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in