2021-03-24, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Ja,för djävligt men tyvärr kommer kvinnan bli överkörd.
Lambert kommer få sitt (planerade) skadestånd och kvinnan blir ev dömd.
Och x antal år är detta glömt och Lambert sitter på sina miljoner nånstans i Söderhavet med en drink i sin hand och ler..
Ni som pratar på det här sättet verkar inte inlästa på EA:s historik och går istället på autopiloten för hur det brukar se ut med liknande ärenden. GL är ingen ny virtanen eller "kulturprofilen".
EA är av allt att döma en psykopat som satt i system att falskt anklaga män för våldtäkt. Hennes beteende i samband med tidigare brottsmål visar att hon är en s.k. "kaninkokerska". Även den sjuka historien där hon låg gömd med en kniv under sängen hos sitt ex. visar det. En kvinnlig psykopat eller "borderliner", Johanna Möller light.
Citera
2021-03-24, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Det finns ju iofs kvinnliga poliser, men om jag hade varit manlig polis hade jag helst undvikit att hamna i enrum med EA.
Skulle en sån situation, pga t ex personalbrist, hade jag genast startat inspelning på min privata mobil.

Nu har hon ju testat att anmäla 3 män för våldtäkt så den 4e som anmäls kanske rentav blir en kvinna? Kan nästan sätta min fredagsöl på att hennes advokat mycket väl kan komma att drabbas av henne genom en anmälan för något så snart psyket vänder från verklighet till kaos.
Citera
2021-03-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Nej det tror jag inte att han har.

Ointressant vad du tror. Han är det. Han har en jur kand.
Citera
2021-03-24, 21:58
Medlem
Mer.info.007s avatar
Är GLs nya "flickvän" 36år?
Citera
2021-03-24, 21:59
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag vet inte om han fysiskt befinner sig i den adressen. Han är skriven där - dock med en c/o adress boendes hos Khan.. Men Hasan har varit skriven i samma adress typ 10 år.. Vill minnas att han var 19år gammal när han flyttade till den adressen. E.A. har inte varit skriven där mer än kanske 1,5 år vill jag minnas.

E.A. är nog tvungen att spela högt på "hotet" för att få samhällets hjälp med bostaden. Annars är det kört för hennes del. Får hon inte bostaden fixat för att hon är "hotad" blir det härbärge. Hon har inga inkomster att visa, inget arbete och hon är problematisk som granne - med tanke på hur hon betedde sig i fyllan den natten då hon anklagade DU för våldtäkt: slängde ett glas i väggen och välte bordet.

Lägg därtill att hon har vägrat att flyttat ut från en adress där hon inte ens var skriven då förstår vem som helst att henne vill man inte ha som hyresgäst.

Tyvärr går det inte att lita på var folk är skrivna. Jag vet ett fall i aktuellt hus där en (student) flyttade in och det står fortfarande en annan person skriven på samma lägenhet. Det har varit så länge. Verkar ”omöjligt” att bli av med en som inte bor där.
Det jag av egen erfarenhet är att det är mer trovärdigt vad hyresvärden sätter upp för info om boende. Och just i det här fallet är bara EA hyresgäst i aktuell lgh... ingen annan!
Citera
2021-03-24, 22:00
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeGaggs
Jävla märkligt av en ”medievan toppjurist” att bete sig som en galning i direktsändning. Det indikerar att han trots allt undermedvetet erkänner sin skuld. Han borde vara körd nu.

Eller så är han arg och hämndlysten på en person som precis försökt få honom inspärrad flera år i en cell trots att han är oskyldig.

Folk fungerar lite olika här, men anser han att han är helt oskyldig kan jag förstå om han är förbannad. Hade inte du varit det?
Citera
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Jag är faktiskt på kvinnans sida nu jag tror mycket mer på henne än på GM.
Det efter att gubben Lamberts har gått ut med att han stämmer staten på 1 miljon,
alltså vilken jävla rättshaverist!!!
Hoppas det blir överklagan o han blir fälld.

Fälld?
Citera
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Lambertz ändå, karln är som smutsig napalm. Så fort han hamnar i rampljuset blir det åka av på riktigt i mediesverige.

Kanske kan man ana en en riktig dungeon där bakom mexiteglet.....
Citera
2021-03-24, 22:01
Medlem
Alsenos avatar
Dessa mediapersoner som tydligen ska vara vän med henne på fb skulle man bra gärna vilja veta vilka det är. Hur tusan kommer dessa personer i kontakt med en person som EA om inte för att dom har lika mycket problem med impulskontrollen som göran l?
Citera
2021-03-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Nu har hon ju testat att anmäla 3 män för våldtäkt så den 4e som anmäls kanske rentav blir en kvinna? Kan nästan sätta min fredagsöl på att hennes advokat mycket väl kan komma att drabbas av henne genom en anmälan för något så snart psyket vänder från verklighet till kaos.
När/om så sker skall jag minnas var jag läste det först..
Citera
2021-03-24, 22:03
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Det är så synd om MÄ nu=) är hon så feg att inte våga gå ut själv

Det ät GL som är MÄ nu. Vakna!!!
Citera
2021-03-24, 22:03
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Är GLs nya "flickvän" 36år?

Jag har sagt det tidigt i tråden innan detta kom fram att Lambertz är en alpha-hanne i kvinnors ögon som han har inga problem att få sex av unga kvinnor. Efter detta kan han nog anordna ett harem hemma.

Det sticker förstås i ögonen för feministerna men verkligheten gör ont ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in