2021-03-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas att Bölex vinner en immunitet imorgon så vi kan få ut en av de värsta denna vecka
han är som reine brynolfson i black jack när han raggar.Det kommer sluta med att han står och sjunger coooriina cooorinna och springer in och eldar upp prydnadselefanten
2021-03-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
nej, hon får en belöning för det kan liknas vid en komplimang när det gäller pedram
javisst ja jag glömde det
2021-03-24, 21:19
Medlem
Tyvärr är det ju så att sociala medier inte är så trovärdiga numera. Bättre som sagt med egen hemsida.
2021-03-24, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Men snälla va e de för fördomar du har egentligen? Så jävla vidrig

O utan nardos hade huset varit jäääävligt tråkigt. Hon är en av få i huset som bidrar

DU, OCH ALLA människor som tycker att Nardos tillför något positivt med sin närvaro är vidriga.
Hon är något av det sjukaste jag sett. Är så förvånad av att pk-tv4 tagit in henne, för hon visar verkligen sämsta möjliga sida av "invandrare"...
2021-03-24, 21:21
Medlem
Madde glider upp som en av mina favoriter med dom svaren. Hjälper bara henne att hon får så oförtjänt mycket skit av alla småflickor. Ena stunden är det "Emrian", när han dissar henne eller visar intresse för Madde så är det "hon är ändå för bra för honom". För en vuxen människa är det helt solklart att han är långt över hennes nivå
2021-03-24, 21:21
Medlem
GaffelJannes avatar
Madde: "Det kan ju vara så att dom ifrån produktionen lade till frågor bara för att tillföra drama"
Nardos: "Nejassåå vaaö?? Trroruu? Neejasså de e ändå elevråd föshtåruu, dom kan inte göraaså!"
Nardos är så jävla iq befriad Det är fan rätt underhållande ibland
2021-03-24, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Som du sa, hon är en utomjording.
Troligen från exoplanet cp38 ca 400 ljusår härifrån, framställt som ett ohyggligt biologiskt vapen som helt hänsynslösa utomjordingar har skeppat hit för att driva oss till vansinne.
😂😂😂😂
Medlem
Ad lite gladare , bikta sig med mamma kattiiiii
Medlem
Ridnes avatar
Jahaa.. Nu ska Nardos tjata om följarfrågan och vem som ställde den i ett par dagar... Kan DC snälla sluta filma. Pallar inte tjatet. Varför är hon alltid kränkt? Känns som att den som ställde frågan slog huvudet på spiken eftersom hon tog åt sig så förbannat.
2021-03-24, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
DU, OCH ALLA människor som tycker att Nardos tillför något positivt med sin närvaro är vidriga.
Hon är något av det sjukaste jag sett. Är så förvånad av att pk-tv4 tagit in henne, för hon visar verkligen sämsta möjliga sida av "invandrare"...
Det är ju bristen på det positiva som är det som är bra med Nardos närvaro i huset. Eller? Jag vill inte se en massa kramande och gulligullande. Nardos är den mest rakryggade i huset och den enda som bjuder in till tjafs. Ingen vågar dock ta dansen.
2021-03-24, 21:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det är ju bristen på det positiva som är det som är bra med Nardos närvaro i huset. Eller? Jag vill inte se en massa kramande och gulligullande. Nardos är den mest rakryggade i huset och den enda som bjuder in till tjafs. Ingen vågar dock ta dansen.
Det enda jag inte fixar med Nardos är hennes ljudnivå och eeyyy. Kan tänka mig att rösta ut henne av enbart den anledningen.
2021-03-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh

ELLER HUR. Tack !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in