2021-03-10, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryffel1691
Vad menar ni med att han tränar på natten när han kurar? Vad är fördelen med det? Ingen koll på olagliga substanser, brukar checka han på yt och tycker han verkar rätt skön.
Spontant tänker jag mindre risk för dopingkontroller, gäller att hålla sig under radarn så gott det går om man håller på med shady business.

Ett positivt blodprov/up är väl typ samma som att få vilken ringa narkotikadom som helst, kan även bli tal om husis, hittas det mycket grejer kanske det kan bli tal om fängelse.

Är han natty? I doubt it
Citera
2021-03-24, 20:45
Medlem
mikro
Citera
2021-03-24, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljsy725
mikro

Va? Utveckla gärna din kommentar tack?
Citera
2021-03-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Va? Utveckla gärna din kommentar tack?
(FB) himla liten penis
Citera
2021-03-24, 20:56
Medlem
Har jag hört
Citera
2021-03-24, 21:02
Avslutad
Citat:
Har jag hört
Tror jag inte ett ögonblick på. Varför skulle Sampe ha mindre penis än någon annan? Luktar försmådd kvinna här, någon som blev dumpad och nu försöker slå mot vad hon tror är Sampes svaga punkt.

Vad du skulle ifrågasätta är den manliga gemenskapen, det vaselindoftande gymmandet i underkläderna och klämmandet och fotandet av varandras muskler. Det hade varit trovärdigt. Att bara dyka in och hävda att Samuel har en liten kuk imponerar inte på någon.
Citera
2021-03-24, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Tror jag inte ett ögonblick på. Varför skulle Sampe ha mindre penis än någon annan? Luktar försmådd kvinna här, någon som blev dumpad och nu försöker slå mot vad hon tror är Sampes svaga punkt.

Vad du skulle ifrågasätta är den manliga gemenskapen, det vaselindoftande gymmandet i underkläderna och klämmandet och fotandet av varandras muskler. Det hade varit trovärdigt. Att bara dyka in och hävda att Samuel har en liten kuk imponerar inte på någon.

Han är dum
Citera
2021-03-24, 21:14
Medlem
Stor eller liten vad spelar det för roll?
Roliga är att det oftast killar som snackar om sånt, när i verkligheten så spelar det ingen roll alls 😂
Citera
2021-03-24, 21:16
Avslutad
Citat:
Han är dum
Jo, vi förstod att du är kär i honom och att känslorna inte är besvarade. Att då sprida rykten om att han har en liten penis är en sådan kvinnlig sak att göra att Flashback (som domineras av män) genast genomskådade dig.

Du får helt enkelt klia på bönan åt någon annan muskelman online.
Citera
2021-03-24, 21:17
Medlem
Citat:
Han är dum

På vilket sätt då? Har du träffat Samuel?
Det är helt ok att ogilla någon, men säga att personen har liten kuk och är dum pga vadå?
Citera
2021-03-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jo, vi förstod att du är kär i honom och att känslorna inte är besvarade. Att då sprida rykten om att han har en liten penis är en sådan kvinnlig sak att göra att Flashback (som domineras av män) genast genomskådade dig.

Du får helt enkelt klia på bönan åt någon annan muskelman online.

HAHAH,tror mig NEJ
Citera
2021-03-24, 21:22
Avslutad
Citat:
HAHAH,tror mig NEJ
Din mun säger nej men dina ögon säger ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in