2021-03-24, 20:16
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Han sa ”min syster sa att jag var ful som en Mongolid när jag var liten”.
tror inte det var så han sa ordagrant. Mer i stil med att jag var så ful som barn så blev kallad mongolid... Typ så
Hårklyverier jag vet men när det kommer från en sån helyllekille tror jag det tar hårdare hos vissa som kollar. Från Simon t ex så räknar man inte med annat än pedo-skämt när tillfälle ges.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Att hans syster kallade honom mongolid.

När de var typ 13, 14 år!
Så ini helvete löjligt att köra en auto på det!

Att kalla varandra för mongo var jävligt vanligt under min uppväxt iaf.

Vad FAN har hänt med lättkränkheten ?! Det är ju tamejfan helt jävla sjukt!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Haha att brevet kom så snabbt också? de kunde inte ens vänta tills imorgon. Tog max 1 timma?... mycket konstigt

Nu tycker jag inte att han borde blivit nominerad, hade ju räckt med en varning. Men varför tycker du att dom skulle väntat till imorgon? Om dom bestämt sig för att det han sa var fel så är det väl bäst att han får veta det direkt så att han inte fortsätter säga samma sak igen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Hör upp alla!! Nu ser Vi till att rädda Adrian på måndag. När man Blir så här straffad för en sån sak. Vissa Andra där inne får Tydligen säga och göra vad som vill utan straff!!!.NU RÄDDAR VI ADRIAN PÅ MÅNDAG @adrianpodde
Stöder detta
2021-03-24, 20:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Då hoppas jag fan vi steppar upp här och röstar kvar honom DIREKT.

Han får min röst OAVSETT vem han sitter mot.
Adrian ska stanna.
Medlem
vad hade hänt nu om AD inte väljer att svara på frågorna på skolrådet? om han bara säger ingen kommentar till allt. Han är ju ändå autonominerad. Inte mycket mer de kan göra... eller kan dom hmm!
Bannlyst
Adrian har många nitiska fans, nu kommer dom bomba BB’s insta om nån annan säger minsta lilla som kan uppfattas som kränkande.
Medlem
Mouchinos avatar
Pontus skämtade ju om - Min Pappa körde doggystyle på mig vilket också är kränkande för det KAN finnas någon som tittar på detta som har varit utsatt för övergrepp.

Simon skämtade om nåt med dagisbarn igår tror jag det var.

Pedrams beteende skulle ha slutat med auto för längesen och även Judiths

Det gäller bara vissa. Trodde först det var ett jävla skämt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
tror inte det var så han sa ordagrant. Mer i stil med att jag var så ful som barn så blev kallad mongolid... Typ så
Hårklyverier jag vet men när det kommer från en sån helyllekille tror jag det tar hårdare hos vissa som kollar. Från Simon t ex så räknar man inte med annat än pedo-skämt när tillfälle ges.

Jag såg det själv live
Medlem
Chandler Bings avatar
Kollade på nya deltagaren. Är redan trött på henne
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hade verkligen förstått om Judith och Pedram blivit autonominerade eller Judith hade jag inte ens tyckt det vore konstigt om hon blivit utkastad så som hon hållit på men ord är som vanligt värre än handling nuförtiden
Vissa är skyddade vad de än gör.
Alltsås edan att hennes syrra kallade liknade en mongolid då han var liten eller vad det nu var, Hur mår BB nötterna men fan juddan & Pedram får härja på fritt deras handlingar är allvarligare än der AD sade om vad han syrra kallade han???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Adrian kommer självklart få min röst på måndag, vad jag än tycker om honom.
Hur många autonomineringar skulle inte Judith ha som skyller allt hon gör på ADHD fast hon inte har diagnosen. Hon driver ju om någon med diagnoser.

EXAKT!
Han har min röst oxå. Heeelt klart!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in