2021-03-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Ja du har ju hur många domslut som helst som backar upp dina fantasier
Flera granskningar är på gång, om du följt mina inlägg.
2021-03-24, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Om du på fullaste allvar tror att valmyndigheten i Georgia skulle släppa de giltiga och räknade rösterna i händerna på Pulitizer och ett antal helt random personer som han samlar ihop på Youtube med orden ”var ni än befinner er, kom till Georgia under tre dagar och var med om något historiskt då vi skall scanna röster” anmäl er på ”gaballotteam@gmail.com”, så är du till och med dummare än du hittills visat.

Finns ingen valmyndighet i världen som skulle tillåta detta. Finns inte heller någon information eller några nyheter på delstatens officiella hemsida som påvisar att detta skulle vara på gång, tvärt om. Gå in på www.sos.ga.gov för Secratary of States sida, trevlig läsning...
Jovan säger att Georgia är redo att scanna allting.
2021-03-24, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Det har du ingen källa på.
Det är ju bara att titta på vilka soim styr där och deras "Track Record" i sociala medier så ser du att de grymtar och flämtar om "Orange Man Bad" och liknande. Men jag tänker inte googla åt dig, du får söka lite själv om du är intresserad!
2021-03-24, 18:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jovan säger att Georgia är redo att scanna allting.
Då får du vackert ge en källa på detta ifrån Georgia och en OFFICIELL källa om att de berättar en omräkning sker
Annars faller detta under ytterligare en lögn och med tanke på skämtkällan.
Citat:
Det är ju bara att titta på vilka soim styr där och deras "Track Record" i sociala medier så ser du att de grymtar och flämtar om "Orange Man Bad" och liknande. Men jag tänker inte googla åt dig, du får söka lite själv om du är intresserad!
Vi vet redan du inte kan googlafmra detta, därför vi begär en officiell källa som påvisar det du påstår.
Och det enda du berättar är att ingen sådan existerar, under hur det kommer sig.
2021-03-24, 18:49
Medlem
Citat:

Som sagt, du har ingen källa.

Du får gärna länka till de Ohio-republikaner som grymtar och flämtar om "Orange Man Bad" och liknande.

Happy hunting!
Senast redigerad av ardathbey 2021-03-24 kl. 19:03.
2021-03-24, 19:07
Medlem
Citat:

Är du en reasonsbel person eller tror du att det var sant det som Powell har hävdat angående Dominion?

Powell's attorney motioned to dismiss the Dominion's defamation lawsuit Monday, arguing that "no reasonable persons" would take her statements about Dominion voting machines being rigged in favor of President Joe Biden as "truly statements of fact," according to Axios.

https://www.cnet.com/news/sidney-powell-files-for-dismissal-of-dominion-lawsuit/
2021-03-24, 19:19
Medlem
siisters avatar
Citat:
BREAKING NEWS!!!

Framgång för Jovan Pulitizers valsedelscanningsinitativ i Georgia! Snart kommer röstseldelundersökningen att sätta igång så snart Pulitizers lyckats hitta tillräckligt med manskap för att genomföra analysen!

https://www.thegatewaypundit.com/2021/03/scan-ballots-effort-moving-forward-georgia-involving-jovan-pulitizers-technique-forensically-reviewi ng-ballots-2020-election/

Inte riktigt, en domare måste först godkänna Voter GA:s metoder och experter. Jag skriver Voter GA eftersom det är deras initiativ och inte Pulitizers, har inte läst något om att han är delaktig förutom i The Gateway Pundits rubrik. När jag googlar på saken får jag upp det här från Voter GA:s facebookgrupp

- https://www.thegatewaypundit.com/2021/03/scan-ballots-effort-moving-forward-georgia-involving-jovan-pulitizers-technique-forensically-reviewi ng-ballots-2020-election/

I'm confused...So Garland Favorito is partnering with Jovan now?

- Typical Gateway Pundit reporting; nothing in their article nor Jovan's video supports their clickbait title "Involving Jovan Pulitzer's technique".

I guess we'll be finding out soon enough.
2021-03-24, 20:04
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Nej, Dominion har skickat flera "Cease & Desist" brev till folk med hot om miljarstämningar. Dominon är ett företag som agerar för Bidens räkning, det vet alla.

Nej, men vissa "tror" det. Det är inte samma sak som att "alla vet".

Det här hade ju varit ett ypperligt läge för Powell att presentera sina Kraken-bevis, men i stället så valde hon "ingen kan rimligen ha trott på detta" som försvar. Underligt!!!!!!
2021-03-24, 20:10
Avslutad
Citat:
Flera granskningar är på gång, om du följt mina inlägg.

Nej och åter nej En sak till, du har kanske inte har märkt att alla dina vänner har lämnat tråden så det finns liksom spån kvar att medrunka till dina Braking news.
Återkom gärna med ett domslut eller när ni hittat servern från Frankfurt
2021-03-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Nej och åter nej En sak till, du har kanske inte har märkt att alla dina vänner har lämnat tråden så det finns liksom spån kvar att medrunka till dina Braking news.
Återkom gärna med ett domslut eller när ni hittat servern från Frankfurt

Hur många amerikanska FBIagenter var det som dog i Franfurt egentligen?
2021-03-24, 20:15
Medlem
Jag förstår att Scrollock blir förvirrad, för ThegatewayPundit är verkligen hopplös att läsa. Det ser ut som dom där hemsidorna man gjorde själv runt millenieskiftet, med alla olika fonter och länkar och blinkande bilder överallt.

Men för att få lite klarhet i det hela: Jovan Hutton Pulitzer är alltså en misslyckad...skattletare? Och självutnämnd expert på valfusk? Det enda jag kan hitta är att han är uppfinnaren av "The CueCat", en helt värdelöst teknisk pryl som aldrig slog någonstans.

https://sos.ga.gov/index.php/elections/fact_check_georgia_senate_masquerades_failed_treas ure_hunter_as_hacker_and_election_security_expert

Men trots den totala bristen på trovärdighet och credentials vill alltså ändå Gatewaypundit associera honom med gruppen VoterGA, och det gör ju nästan att man undrar om GP will sabba för VoterGA? Det måste rimligtvis vara ytterst besvärande och genant för vilken aktivistgrupp som helst att länkas ihop med en sådan tomte. Vad tror du, Scrollock, är GP i maskopi med Biden och vill sabotera för röstgranskningsprojektet?
2021-03-24, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Hur många amerikanska FBIagenter var det som dog i Franfurt egentligen?

Enligt "säkra" källor så dog det 5 Special Ops, skjutna av CIA agenter innan dessa gav upp och gav de servern
Man skadesköt även CIA chefen Gina Haspel, även om hon egentligen satt och jobbade på kontoret i Langley. Man flög sen dessa 5 special ops lik till Egypten där man iscensatte en helikopterolycka så ingen skulle misstänka att dessa dog i Frankfurt raiden.

https://apnews.com/article/politics-helicopter-crashes-egypt-accidents-texas-195798e8770eb121d4b52ff32d840e62

Man flög troligtvis sedan hem servern antingen till Sidney, Linn, Nixter eller Scrollock. Rykten säger att den kanske är gömd i en av Mike Lindells kuddar.

Vi väntar med spänning på vad som kommer att hända kommande fredag, för då smäller det!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in