2021-03-24, 18:29
Medlem
Åtta personer sitter osäkert och fyra sitter säkert. Inte lätt att veta vem som åker ut nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag kanske är trög, men av vilken anledning ska de ställa frågorna i bikten först? Tänker att det endast är för att produktionen på så sätt kan ställa egna frågor (d.v.s snällare frågor) utan att någon reagerar.

Eller? 🤷🏼‍♀️
Det är väl för att det ska vara anonymt? Pandoras ask BB-edition liksom. MEN kan nog också vara lite av anledningen du säger, att de ska kunna styra lite utan att någon vet ATT de gör det.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Jag kanske är trög, men av vilken anledning ska de ställa frågorna i bikten först? Tänker att det endast är för att produktionen på så sätt kan ställa egna frågor (d.v.s snällare frågor) utan att någon reagerar.

Eller? 🤷🏼‍♀️
Om deltagarna skriver ner frågor själva och lägger i en låda så kan de riskera ställa en politiskt okorrekt fråga till någon. Produktionen vill veta vad som kommer hända.

De kan också omformulera frågor så de blir ''mjukare''.
2021-03-24, 18:30
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Eller? 🤷🏼‍♀️

Jag vet inte för jag missade när dom började läsa brevet eftersom min telefon ringde precis då 😠 ska dom andra ställa frågor till dom som blev framröstad?

Men nu blev Adrian inkallad i bikten?

Jag förstår inte, vad sa brevet?
2021-03-24, 18:31
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Omg tell me more snälla, missade....

Edit: märker nu hur de pikar henne när hon grinar att hon inte är klar med maten.

Smekmånaden ee över
Mycket pikar att hon är långsam bland annat. Och ofta! 😆
2021-03-24, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Gillar Stefs glada attityd denna vecka.👍👍👍

Ja, måste väl vara sisådär två dagar sen hon sist grät?
2021-03-24, 18:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
AD är fan lika trist som Lennie ifjol.

Jag försöker luska ut vad Adrians svagheter består av,för de finns men han vågar inte riktigt visa den sidan av sig själv. Tror dock att det kommer ju mer det lider men han verkar ha många fina kvaliteér.
2021-03-24, 18:32
Medlem
Zingo2s avatar
Gillar stämningen i huset, mycket bättre än förra året.
Hatat här mot vissa, tycker jag går överstyr ibland. Det är synd.
Jag gillade inte Jesper, Tess och Pontus, men jag hatade inte dom.
2021-03-24, 18:34
Medlem
Mouchinos avatar
Joel blir rejält skum när han dricker alltså. När han stod och skrek DÖ NÅN GÅNG till en ballong som han försökte spräcka hål på. Det märkligaste jag sett tror jag och han var dessutom ensam i rummet.
2021-03-24, 18:35
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Joel blir rejält skum när han dricker alltså. När han stod och skrek DÖ NÅN GÅNG till en ballong som han försökte spräcka hål på. Det märkligaste jag sett tror jag och han var dessutom ensam i rummet.

Jag vill så gärna se det, sett fler som skrivit om det här, men jag missade det
Ingen som har ett klipp på det?
2021-03-24, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Och för att folk kan ställa frågor dom annars inte hade vågat då det antagligen kommer vara anonymt

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är väl för att det ska vara anonymt? Pandoras ask BB-edition liksom. MEN kan nog också vara lite av anledningen du säger, att de ska kunna styra lite utan att någon vet ATT de gör det.

Ja, just! Givetvis för anonymiteten. Men då borde vi få se frågorna ställas åtminstone, så de inte kan omskapa och förfina. 😈
2021-03-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag vet inte för jag missade när dom började läsa brevet eftersom min telefon ringde precis då 😠 ska dom andra ställa frågor till dom som blev framröstad?

Men nu blev Adrian inkallad i bikten?

Jag förstår inte, vad sa brevet?

Verkar som alla ska ställa frågor, även de som ska svara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in